В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Без ваканция


(Автор - Pacho)

Измина доста време от последната ни среща с Ясен. Нещата се бяха променили в много отношения, най – малко заради икономическата криза, която ни натри носовете и на двамата. Без да се усетя, започнах работа, която не харесвам, за пари, които не ми стигат и като чели това не стигаше ами и не ми оставаше време да се понапия с приятели и да попадна в нечие легло. Тъжното в случая беше, че това продължаваше вече почти 9 месеца – ако нещата стояха друго яче това щеше да е едно отвратително отроче на кризата. Смешното в тази ситуация е, че за малката бременност, която изкарах не бях разменил и дума с Ясен. Реших, че и той си прекарва отвратително и е време да сложим край поне на сексуалната криза. Няколко вечери подред му оставях съобщения на скайпа, но нямаше никакъв отговор. Накрая реших, че е време да му се обадя по телефона, но така и не си спомням защо реших да звънна на домашния... След няколко прозвънявания отсреща прозвуча заветното „Ало“ и аз неволно се усмихнах. Оказа се, че смеха ми е малко прибързан, тъй като не Ясен вдигна телефона. Беше баща му. Това, което трябва да знаете за родителите на Ясен е че по всички стандарти те просто са смахнати. Техните са разделени от.... не знам, 10 години?.... живеят в двата края на града, и майка му и баща му са спали с други хора по време на брака им, и двамата знаят за това, и въпреки всичко всеки четвъртък двамата излизат някъде да се позабавляват (на кино, театър, ресторант или просто да полюпят семки в парка) и често прекарват отпуските си заедно, без да спят един с друг. Не хранят надежди да се съберат отново, не говорят гадории по адрес на другия..... Въобще шашава работа. Както и да е. След кратък чат за това как съм и как я карам попитах баща му дали може да постави Ясен на телефона и той ми отговори, че той е на почивка в Швеция с майка си за лятната ваканция и тъй като ще отседнат при братовчед й и ще обикалят по университетите там нямало да се прибере поне още 3 месеца. (Супер. До тук беше с антикризисната ми програма) Изпсувах, защото цяла седмица се опитвам да мръдна нанякъде и всичките ми приятели са „ужасно“ заети с нещо. Тони (баща му на Ясен) също се оплака, че от месец не може да навие никой да отиде на риба с него. Тъй като бях умрял от скука си предложих услугите и му казах „Слушай какво: утре 5 и 30 ще мина през вас, ти си приготви въдиците и раницата и заминаваме някъде, щото тоя град ме подлуди вече.....“. „Евалата! И като се приберем ще сготвим улова и ще се напием“. „ Звучи ми като план“ – казах аз и затворих. Освен че е невероятно чалнат, Тони е и най- забавното копеле, което познавам. Всеки път като се видим се счупвам от смях с него и неговите истории. 5 и 20 на следващата сутрин бях пред блока му с въдица и чанта пълна със сандвичи и гроздова ракия и нямах търпение да започна моята ваканция. 15 минути по – късно вече пътувахме с колата, от плеъра дънеше ретро рок музика и ние се хилехме като побъркани. Денят мина почти неусетно в предвид факта, че ходенето за риба никога не ми е било в списъка за супер весели преживявания, а по – скоро в Chillout списъка. Натоварени с улова се запътихме към апартамента на Тони за да опечем вечерята и да се натряскаме с вино. Последва добро хапване, опразване на няколко бутилки Кабарне Совиньон и много смях пред телевизора и някаква брутална комедия. Към края на вечерта разговора премина от безцелни смешки, към по – сериозни неща като университета, работата и естествено (никога не се пропуска) имам ли си някого в живота. Дали заради хубавия ден или заради многото вино се разпях като синигер как кризата ме е ударила яко в леглото и не съм правил секс от половин година. Тони, който седеше до мен гол до кръста и по шорти каза „Аз също, виш как ми е напращял кура“ и си го извади. Шок и ужас! Изненадите бяха 2 – първо човека празнува 45 си рожден ден преди няколко месеца и колкото и да е чалнат, това въобще не го очаквах..... Второ – това беше едно МНОГО ЯКО ПАРЧЕ!!!! 19 сантиметров, прилично дебел, изключително прав и много, ама много възбуден. Преди да се усетя Тони каза „Може би трябва да си помогнем един друг“ и ръката му вече патрулираше из панталоните ми. На следващия ден си мислех защо мамка му никога не съм се заглеждал в баща му. Като отхвърлим първоначалните аргументи, че човека е 2 пъти колкото мен на години и е баща на бивше мое гадже, Тони никак не е за изхвърляне. За разлика от Ясен, който е гол като охлюв баща му беше силно окосмен навсякъде, особено в зоната на гръдния кош. Около метър и 90 висок, бивш плувец, с много релефно и хармонично тяло, широки плешки, интелигентен поглед иззад очилата, които носеше и едно НАИСТИНА НЕВЕРОЯТНО ПАРЧЕ, което за всичките години, в които се познаваме не знам как, просто съм пропуснал. Виното си взе своя дан, кризата си взе своя дан и аз вече просто не издържах. Надървен до полуда исках да получа секса, който заслужавах. 2 минути целувки и вече моя език патрулираше върху члена му. Леле какъв кеф. Човека наистина не беше правил секс от дълго време, защото още на третото движение вече пръхтеше от кеф и няколко минути по – късно избухна в устата ми. Топлата му гъста сперма беше толкова много, че се задавих и започнах да се боря за въздух - абсолютно девствена ситуация за мен. Бях въртял свирки на един баскетболист с рекорден инструмент, но дори и той не беше хвърлял толкова семе..... Чаена лъжичка?! Да бе! За Тони трябваше казан. Още тръпнещ плувеца се облегна на дивана и каза „Ясен ми беше казвал за теб. Наистина си много добър. Но сега аз ще ти покажа колко съм добър“. Нямаше време за протести. Мъжагата ме сграбчи на Италианско огледало и ме понесе към спалнята си. Хвърли ме на леглото, свали ми панталоните с един замах и залапа. Като прахосмукачка! Свърших за отрицателно време. Наистина беше много талантлив. Това беше и всичко от което Тони се нуждаеше. Стикът му отново беше набрал инерция готов да покорява. Истината е че обожавам да правя свирки, не мога да преброя колко пъти бях правил секс със мъже до момента, но досега като изключим дребните игрички с пръсти дупето си ми беше мое и само мое. Това щеше да се промени. Въпреки вида на звяра пред мен наистина имах желанието точно Тони да отнеме завинаги свенливостта на дупето ми. Заех желаната от него поза и той доволен надяна презервативи и се пресегна за лубриканта на нощното шкафче. Намаза ме обилно с нежни движения, но това никак не ме заблуди. Човека искаше да ме пори. И аз нямах нищо против. Едно, две, три движения и най – мъжката част на този истински мъж беше надълбоко в мен. А аз крещях. Крещях от болка и от кеф. Събирах чаршафите на топка. Топлият ми жаден дъх потъваше във възглавниците, а стоновете излизаха от настръхналото ми тяло, което се гърчеше в сладка агония. А човека проникваше все по дълбоко. И крещеше заедно с мен от кеф. Когато разбра, че няма накъде повече да влезе просто започна да ме чука. Бързо, напористо и с ясното разбиране, че това е момента, в който той отново ще стане най – велики мъж ебейки девствено момченце като мен. Ударите на ташаците му в задника ми бяха оглушителни и болезнени, заради настръхналите торбички, но той продължаваше да чука. Като за последно. Докато финала не наближи и Тони не каза „Жаден си, нали?“, а аз изкрещях „ДА!!“ и той обърна главата ми към парчето си и ми даде да довърша най – великото удоволствие за него. Празни се дълго и обилно, дълбоко заровил хуй в гърлото ми, а аз гълтах солената му сперма, без да мога да си поема дъх, осъзнавайки, че това е най – великото питие на света. Когато приключи се отпусна препотен и тръпнещ върху мен, миризмата на кожата му ме накара да изригна с вик. Така прекарахме нощта, вплетени един в друг и празнейки се още няколко пъти само докосвайки другия леко. С идването на слънцето сме заспали усмихнати и влажни.Така завърши кризата за мен, защото знаех, че времето без ваканция просто е отминало...

Няма коментари:

Публикуване на коментар