В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Централната гара


(Автор - неизвестен)


Отдавна не ми се беше налагало да пътувам с влак, но все пак го направих. Пътуването беше дълго и уморително. Когато пристигнах беше късно вечерта. Освен мен на гарата слязоха само двама, трима пътрника... още няколко окъснели като мен пътника и се насочих към чакалнята. Преминах през нея и излезнах на улицата пред гарата, където само таксиметровите хиени чакаха поредните си жертви. Режеха глави от кръста и затова реших да ходя пеша. Пътят ми минаваше през парк “Станционната градина”. Беше известен с това, че по-късните часове единствените му обитатели бяха проститутки, сутеньори и какви ли не боклуци. Естествено за целта, никъде нямаше лампи с изключение на една единствена, която едва мъждукаше и като че ли изнемогваше на фона на огромния парк. Навлезнах в парка и тъмнината бързо ме обгърна. Вървях без да бързам и наближавах единствената в парка лампа. Спрях за секунди да запаля цигара и когато отново тръгнах, забелязах два силуета които приближаваха към мен. Само след секунди забелязах, че са две млади момчета, на около моята възраст. След още няколко секунди бяха почти до мен.
-Ей брато,дай едно огънче – извика единия. Вече бях сигурен че са цигани, но не бяха от онези мизерните цигани, а го раздаваха тежкарчета. Единият беше малко по-висок от другия и двамата бяха добре сложени, косите им бяха гелосани, носеха обици, а по-високия носеше и ланец на врата си. Подадох му запалката си и той бързо запали и я подаде на другия.
- На къде си тръгнал – попита той.
- Не е твоя работа – отвърнах смело и понечих да си взема запалката, но другият започна да си играе с мен, като уж ми подаваше запалката и ме финтираше.
- Напротив моя е, защото идваш с нас – изтърси дългия
- Никъде няма да идвам – отвърнах и понечих да тръгна, но в следващият момент мощен шамар се заби в лицето ми. Краката ми се подкосих, коленете ми омекнаха и загубих ума и дума. С огромно усилие и с треперещ глас им казах:
- Момчета имам малко пари ако искате вземете ги и ме оставете.
- Дай ги – каза тихо по-ниския. Бръкнах в джоба на дънките си и извадих всичко което имах, всичко на всичко около 25-30 лв.
- Малко са – каза той.
- Това е всичко което имам.
- Тогава идваш с нас – каза заповеднически по-ниския, а дългия ме хвана за ръкава на тениската.
Огледах се за помощ, но не забелязах нищо окуражаващо и в главата ми започна да се сформира план, да се отскубна и да бягам колко сили имам, но този план сякаш беше разгадан от тях и вторият шамар дойде съвсем закономерно. Отново ми омекнаха коленете, адреналина ми се беше вдигнал яко и усетих че треперя. Тогава и двамата ме хванаха и ме задърпаха към вътрешността на парка. Нямах сили да се съпротивлявам и се подчиних. В същото време мозъкът ми започна трескава работа. Трябваше да измисля нещо. Сетих се че имам мобилен телефон и се чудех дали да не им го предложа в замяна да ме пуснат. Идеята не беше много добра, все пак имах над 200 тел.номера, които ми бяха необходими, затова реших да си трая за телефона. Докато мислех какво да правя онези вече ме бяха замъкнали в някакви храсталаци. Забелязах една пейка, беше обградена от всякъде с храсти и прилчаше на нещо като сепаре, ако въобще може да се направи подобно сравнение.
- Момчета моля ви пуснете ме, нали ви дадох пари, какво искате още – започнах да се моля аз.
- Сега ще видиш – каза дългия и започна да си разкопчава дънките.
- На колене – заповяда ми той. Усетих че работата загрубява. С треперещ глас едва едва казах:
- Тая няма да стане.
В следващият миг трети шамар ме порази. Беше от другия. Някак от самосебеси, без да разбера как се озовах на колене. Дългия вече беше изкарал огромния си, все още ненадървен хуй от дънките и леко го масажираше.
-Лапай – каза той. В същото време другия, който беше зад мен, натисна главата ми към кура на дългия. Дългия също ме хвана с едната си ръка за косата, а с другата ми поднесе кура си към устата. Нямах избор и го налапах. Беше доста голям и доста дебел. Започнах да го смуча аматьорски, а не след дълго дългия започна да ме чука яко в устата, като с една си ръка придърпваше главата ми към кура си, така че да го набие максимално навътре. Стигаше до сливиците ми и ме задавяше и по устните ми потече слюнка. След малко той го извади и седна на пейката.
- Ела тука – заповяда той - духай! Аз се приближих към него наведох се и отново го поех в устата си, огромен и пулсиращ. През цялото това време другият ни гледаше и лъскаше. Докато духах обаче, по едно време усетих, че оня започна да опипва задника ми. Галеше го, стискаше го, пляскаше го с една ръка, а с другата продължаваше да лъска. Усетих, че започвам да се възбуждам. Хуя ми набъбна и изпълни гащите ми. Започнах по настървено да духам на дългия. По охкането и пъшкането му усещах, че му харесва. С едната си ръка започнах да стискам кура през гащите си. Беше толкова напращял, че щеше да се пръсне. Другия сякаш забеляза това, обгърна ме с ръце през кръста и започна да ми разкопчава дънките. Само след секунда, задника ми беше гол–голеничък и аз усетих две ръце, как започнаха да ме обарват и да ме стискат по задника. Усетих как прокара бавно два пръста през ануса ми и аз настръхнах. После пак и пак. Кура ми щеше да се пръсне. Започна леко да ми масажира ануса, а аз още по настървено започнах да духам на дългия. Усетих как оня зад мен ми навлажни ануса с плюнка. В следващият момент главата на кура му опря в ануса ми и с мощен тласък ми го начука. Заболя ме, но издадох само глух стон. Дългия отново набута кура си в устата ми, а другия ме чукаше бавно. След малко тласъците зачестиха и станаха много по-мощни и по-насечени. Чукаше ме мръснишката, като най-долнопробната курва, а аз установих, че това ми харесва и страшно много ме възбужда. С едната си ръка започнах да лъскам, а неусетно съм започнал и да пъшкам.
-Харесва ли ти – попита дългия. Не отговорих и продължих да му смуча кура.
-Харесва ли ти, те попитах? – повиши тон той.
-Да харесва ми – измънках тихо, докато другия ми го набиваше яко отзад, и той започна да ме чука в устата още по настървено. Не след дълго оня отзад, зачести с тласъците и аз усетих,че ще свършва. След малко той си извади кура от ануса ми, бързо притича до главата ми и каза:
-Бързо! Лапай!
Извадих кура на дългия от устата си и без да се колебая налапах надървения до пръсване хуй на другия и трескаво започнах да го смуча. В следващия момент усетих топла течност да се излива в устата ми и понечих да се дръпна и да я изплюя, но онзи ме бе хванал здраво за главата и яко ми го начукваше в устата, така че нямаше мърдане. Трескаво започнах да преглъщам и за мое голямо учудване усетих, че вкусът беше приятен. През това време, дългия мина зад мен и аз усетих как големия му кур проникна в дълбоко в мен. Започна да ме чука отначало бавно. Не бързаше, наслаждаваше се на всеки миг.
-Харесва ти нали! Кажи че ти харесва и че искаш да те еба, хайде кажи го – заповяда той и ме плясна по задника, без да спира да ме лашка.
-Да харесва ми, еби ме, чукай ме! – тихо, сякаш на себе си отвърнах аз и за почнах да пъшкам и да охкам и да лъскам бастуна. На дългия това му хареса и зачести с тласаците, които станаха по бързи и понасечени, като отвреме на време ми зачервяваше задника с по някоя плесница. Не след дълго, той бързо го измъкна и ми го поднесе в устата. Налапах го и за втори път усетих, онзи екстаз причинен, от стичащата се гальовно в гърлото ми бяла течност.
След малко всички си бяхме обули панталоните. На раздяла дългия каза:
- Утре пак ще сме тук. Ако искаш ела. - В следващият момент устните му се впиха в моите, а езикът му се заигра с моя и аз вече знаех, че на следващата вечер пак ще бъда с тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар