В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Че кой не харесва високи, руси и мускулести скандинавци?


(Автор - JonnyКu)

Това се случи лятото, докато работех в един магазин на Златни Пясъци. Няма да уточнявам какво продавах, но само ще спомена, че имах двама колеги - момче и момиче. Аз съм на 18 и това беше първата ми работа. Работихме от сутрин до вечер с колегите, които бяха студенти и всичко вървеше добре. Разбирахме се, работата не беше трудна и заплащането беше добро. Аз отдавна знаех, че ме привличат и мъже, но никога дотогава не бях имал възможност да пробвам нещо с някой пич. Та всичко беше ОК, изкарвах си пари и по-цял ден гледах хората по улицата. Повечето бяха предимно чужденци, което не беше никак зле, все пак кой не харесва високи, руси и мускулести скандинавци?

И така един ден нещо наистина прекрасно се случи. Беше вече започнало да се стъмнява и нямаше много движение по улицата пред магазинът ни. С колегите стояхме отпред и си говорихме, когато зоркият ми поглед съзря как на един балкон на отсрещният хотел стои висок и як пич, към тридесетте само по хавлия и пуши цигара. Балконът, но който се намираше той, беше точно над улицата и затова сякаш никой друг не го забелязваше. Тъй като нямаше никакви клиенти се застоях навън и се вторачих в този прекрасен мъж. Не, че не бях виждал и други секси мъже преди, но у него имаше нещо специално. Не можех да отлепя погледа си от него, хората минаваха покрай мен, а аз сякаш не бях там. Тъкмо когато реших, че ще влезе обратно в стаята си, той допуши фаса си, хвърли го и тогава през балконската врата излезе още един рус и корав хубавец, по тениска и боксерки и застана до първия. Двамата си говореха и се взираха в полумрака, гледайки улицата.

Идеята, че тези двамата споделят стаята, се загнезди в съзнанието ми, само можех да си мечтая дали това е така. Започнах да си фантазирам какви може да са и какво правят заедно. Междувременно не осъзнах, че продължавам да ги гледам, а бях започнал и да се надървям от всичките тези фантазии. Опомних се и побързах да седна един от столовете пред магазина за да прикрия очевидната си ерекция. Седнах така, че все още да мога да ги виждам. Когато отново погледнах към тях видях, че се смеят и също така, че пича с тениската сочи към мен и казва нещо на другия. И двамата се вторачиха към мен, бързо отметнах погледа си за да не видят, че ги зяпам, но след малко отново погледнах към тях. Отново се смееха и пича с тениската се почеса по кура. Несъмнено гледаха мен, наоколо нямаше никой друг. Не знаех какво да направя, дали да стана и да вляза в магазина, да се правя, че не ги забелязвам. Докато се чудех обаче не станах от стола си, а напротив продължих да ги гледам. Въпреки, че беше тъмно и нямаше много светлини около тях, можех да видя, че и двамата се усмихват. И когато вече съвсем не знаех какво да правя, най-якото възможно нещо се случи. Пича с хавлията ме посочи с пръст, спусна другата си ръка по гърдите си, погали дясното си зърно и когато достигна хавлията, хвана я с две ръце и я разтвори точно срещу мен. Застинах на място, втренчих се за да мога да видя всеки детайл в тъмнината, беше гладко избръснат, а кура му стоеше леко надървен и зачервен. Не можех да откъсна погледа си от голямото му парче, надървих се за секунди и не можех да седя на едно място, сърцето ми започна да бие като лудо, а по челото си усетих пот. Не можех да повярвам на какво ставам свидетел. Когато пича се увери, че го гледам се загърна с хавлията и каза нещо на приятеля си, и двамата се засмяха, а аз не можех да помръдна. Този с тениската влезе в стаята и след малко излезе облечен, махна към мен и пак влезе в стаята. Другият с хавлията остана на балкона и започна да щипе едното си зърно гледайки към мен. Не можех да се сдържа затова станах и влязох в магазина, беше вече време да затваряме и затова помогнах на колегите. Тъкмо когато излязохме видях пича, който се беше прибрал в стаята, да върви срещу мен. Побързаха да кажа чао на колегите и тръгнах срещу него. Когато се доближихме достатъчно той се спря, подаде ми ръка и каза "Hello, me and my friend saw you and we want to know if you would like to come with us and have some fun in our hotel room." (Здравей, аз и приятелят ми те видяхме и искахме да знаем дали би искал да дойдеш в хотелската ни стая да се позабавляваме.) Едвам успях да отворя устата си и казах Ок. Той ме хвана за ръката и ме поведе към хотела. Не можех да повярвам какво ми се случваше. Влязохме в хотела и тръгнахме към стаята им. По пътя той ми каза, че двамата са от Швеция, той се казва Свен,а приятелят му е Стефан. Дошли са за една седмица на море и искали да си прекарат добре. Когато стигнахме до тяхната стая Свен почука на вратата и Стефан отвори. Отблизо той изглеждаше още по-впечатляващ, бих казал, че е на около 30 години, но изглеждаше супер. Мускулест, висок и без дори един косъм по гърдите си, точно както ги харесвам. Той ме изгледа и каза да вляза и да се чувствам като у дома си. Бях малко нервен, но пристъпих в стаята и седнах на дивана срещу вратата. Свен затвори след мен и каза нещо на шведски на Стефан, отново се засмяха. Искаха да знаят дали съм правил нещо такова преди и аз казах не. Тогава Стефан каза, че всеки трябва да започне от някъде, приближи се към мен, свали хавлията си и ми каза да започна от тук. Той хвана надървеният си кур и го насочи към лицето ми. Не можех да чакам повече, затова го хванах с ръка и го налапах. Беше много голям, едва го поех. Горещото му парче пулсираше в устата ми, а вкусът му беше страхотен. Лижех го по цялото протежение, смуках топките му, смучх главичката, не можех да спра. Той само стенеше от удоволствие, а през това време Свен беше вече се съблякъл и лъскаше бясно докато ни гледаше. Стефан легна на дивана, а аз продължиха да смуча хуя му. Тогава Свен се приближи, свали панталоните ми и налапа моя кур. Успях само да простена от кеф. Докато духах на Стефан, Свен лапаше моя кур и лъскаше. По-едно време Стефан предложи да отидем на леглото, станахме, съблякох и тениската си и легнахме върху голямото легло. Този път реших да пробвам вкуса на Свен, затова веднага хванах с ръка кура му и го налапах. Той пък се пресегна и сграбчи хуя на Стефан и го засмука. За Стефан очевидно останах аз, затова той пък пое моя кур в устата си. Беше невероятно, тримата си духахме взаимно, чувствах се страхотно. Няма нищо по-яко от това да духаш и да ти духат едновременно. След няколко минути Стефан отново каза нещо на Свен и ме пусна. Свен ми каза да застана над него в поза 69, подчиних се веднага. Налапах кура му и продължихме. През това време Стефан се приближи зад мен и започна да масажира задника ми. Разтвори бузите ми и започна да ближе около старателно избръснатия ми анус. Чувството беше несравнимо, никога преди не се бях възбуждал така. Той продължи да лиже гъза ми и да пъха езика си в дупката ми. По същото време Свен лижеше топките ми, спряха да лапам кура му, защото не можех да престана да пъшкам. Свен ме попита искам ли и аз да пробвам. Само това и чаках, станах, Свен легна по корем и зарових лицето си в прекрасният му задник. Целувах го бавно, после започнах да го лижа и леко разтворих бузите му за да разкрия тесният му анус. Набутах езика си колкото се може по-навътре в него, а през това време Стефан продължаваше да лиже мен. Нямах представа колко е яко да лижеш нечии анус. Стефан вече започна да пъха единият си пръст в мен, затова реших да сторя същото със Свен. Постепенно Стефан вкара два пръста, така направих и аз. Най-накрая Стефан спря, стана и извади от някъде презервативи и вазелин. Сега започва купона, каза ми той. Сложи ми един кондом и го намаза с вазелин, след това направи същото на себе си. Ти ще си по средата, каза ми той и се усмихна. Свен легна на една страна и разтвори гъза си, аз легнах зад него и започнах да вкарвам хуя си в него. Беше много стегнат, но успях да го вкарам целия. Свен изпъшка и ми каза да почвам. Отначало започнах бавно да му го вкарвам и изкарвам, но постепенно ускорих темпото. Пъшках силно и дишах учестено, но не исках, не можех да спра. Стефан легна зад мен и ми каза да забавя темпото. Спрях, но не извадих хуя си от Свен, а се пресегнах и хванах неговия и започнах да му лъскам. Стефан облиза ануса ми, приближи кура си до него и започна да го притиска. Курът му беше огромен, беше ме страх, че няма да може да влезе, той ми каза да се успокоя и рязко го вкара целия с един тласък. Простенах от болка, но тя беше примесена и с удоволствие, такъв вид удоволствие, което не бях чувствал преди. Много бавно той започна да се движи в мен. Постепенно болката изчезна и остана само насладата, вече можех и аз да продължа да чукам Свен. Докато аз чуках Свен, Стефан помпеше мен. Чувството беше уникално, ебаха ме в гъза, а аз правех същото. Стефан ме ебеше толкова мощно, че направо виках от кеф. Щях да се пръсна, хванах кура на Свен и започнах бясно да му лъскам. И тримата охкахме и пъшкахме, чукахме се като зверове. Когато вече усетих, че ще свърша им казах, спряхме, свалихме презервативите и те двамата започнаха да лижат кура ми. Удоволствието вече не се издържаше затова извиках силно и свърших, пръскайки сперма навсякъде, беше толкова много, никога не бях свършвал така. Пичовете облизаха каквото имаше по мен, след което се изправиха и почнаха да лъскат срещу лицето ми. И двамата щяха да свършат на лицето ми, пресегнах се и защипах зърната и на двамата с всяка от ръцете си. Малко оставаше и не след дълго и двамата свършиха полу едновременно върху лицето ми. Източиха се отгоре ми, след което се целунахме един друг и им казах:"Nice to meet you, I'm Nasko."(Приятно ми е, аз съм Наско.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар