В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Полово кръщение в тролея


(Автор - неизвестен)

Ще Ви разкажа как се пристрастих към готините дупета на младите батковци. Бях на четиринайсет и половина. В един горещ летен ден си пътувах с тролея и на хотел Плиска до мен седна 19-20-годишен батко.

Преди крайната спирка тролеят се изпразни. Баткото хвана ръката ми и взе да я трие в издутото между краката си. Направо се парализирах! А баткото ме погали по крака, пъхна ръка в крачола ми и започна да ме мачка по кура. Страшно се възбудих! Докато ме галеше по врата, баткото измъкна от панталона щръкналия си кур и взе бавно да си бие чекия. По едно време ме хвана за главата. Насочи ме към красивия си, голям пенис и каза да го налапам. Послушах го. Искаше да го лижа от ташаците до главичката и обратно, наставляваше ме как да го правя.

Стигнахме последната спирка и шофьолът ни предупреди да слизаме. Отвърнахме, че сме обратно към центъра и той отиде да се поразтъпче. Останахме съвсем сами. Подължавах да лапам кура на баткото, бях клекнал на пътеката между седалките. Той лекичко ми го вкарваше в устата, като се движеше напред- назад.

След минута ми каза да се изправя, смъкна панталонките и слипа ми, като през цялото време ме целуваше. Единствено тениската ме прикриваше-бях чисто гол. А когато баткото си свали дънките, видях, че отдолу е без гащи, извади презерватив и си го сложи. Каза ми да се наведа. Усетих как един твърд, масивен кур прониква в мен, усетих силна болка. После болката се примеси с наслада. С плавни движения напред-назад баткото ми го вкара до дъно. След малко потрепера, седна на седалката, дръпна ме върху себе си, притисна ме и се изпразни. Бавно извади кура си, махна махна презерватива и го захвърли. Придарпа ме, налапа моето парче, Усетих гъделичкане в петите.

Баткото извади нов презарватив и ми го постави. Сложи ме на седалката и се надяана на кура ми. Дупето му беше много готино, закръглено, изпечено от слънцето. Баткото ставаше и сядаше, скоро и аз се изпразних с вик.

После стана, обу се, махна презерватива, облиза ми кура, намигна и си отиде. Аз също се облякох. Шофьорът дойде и потеглихме.

Това беше най-прекрасният ден в живота ми и до сега, като видя хубаво мъжко дупе се надървям...

Няма коментари:

Публикуване на коментар