В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

За пръв път с мъж


(Автор - неизвестен)

Здравейте, казвам се Румен и ми се иска да ви разкажа нещо различно. Всичко започна преди една година когато след 2 месеца уговорки приятелят ми Георги ме нави да ходим на фитнес. Там той ме запозна с Иван, който тренирал с Гошо от самото начало, а именно от 3 години. От пръв поглед си личеше, че Иван е доста по-упорит и че тялото му е доста по-добре оформено от това на Георги. Запознахме се и така тренирахме тримата вече година, дори си излизаме заедно по барове да сваляме мацки или поне те, понеже аз си имах приятелка, а пак и пред тях и без това нямам кой знае какви шансове.

Така всичко вървеше нормално до преди 3 седмици. Беше събота и щяхме да излизаме някъде, като по обичай тримата се събирахме в моя апартамен за по 1 малко. Към 9 часа обаче Иван пристигна сам и ми каза, че Георги ще се обади по-късно за да му кажем къде сме излязли и да дойде...нормално за Георги...Казах на Иван да влиза и да налее по 1 водка. Седнахме на масата, навън се беше стъмнило и обстановката и алкохола ни предразполагаха към разговори за секс. Разказах му как с Р. сме опитвали почти всичко, без да навлизам в детайли, като общо взето разказа ми продължи не повече от 20 минути. Иван обаче беше по-сладкодумен. Разказа ми как с Н. са правели секс в обществена тоалетна и така историята навлезе в такива детайли, че картината сякаш беше пред очите ми. Представих си го гол, хванал Н., шибайки я здраво, без да свалям поглед от тялото му. Той ме забеляза и аз извърнах поглед. И двамата започнахме да отпиваме по-често. Историите му ме завладяваха и аз ту се надървях ту се опитвах да се разсея за да не ме види, но не можех. Около 11 Иван прекасна разказите си и каза:
-Да ти издам ли една тайна.
-Да - отговорих аз в недоумление.
-С Георги сме се чукали. - каза той като от изневиделица.
-Сериозно - спокойно отговорих аз, като тази новина в този момент някакси ми допадна.
-Да, просто исках да знаеш.
-И как беше - попитах нетърпеливо аз.
Иван отпи и започна разкази за бурни гей нощи, от които за се надървях зверски. Изведнаж той стана и загаси лампата. Като се обърна видях, че хуят му е опънал панталоните и той се приближи към мен като продължаваше да говори.Застана пред мен и хуя скрит зад панталоните се оказа пред лицето ми. Знаех какво ми се иска в този момент. Без да кажа нищо откопчах панталонът му и извадих надървеният му член. Не беше много дълъг, около 18см, но беше доста дебел. Вкарах го в устата си и започнах да движа главата си назад-напред. Не беше нищо особено, докато той не хвана главата ми и ме зашиба в устата. Това беше адски възбуждащо. Вече знаех, че искам да ме чука. Дръпнах главата си, а той ме пусна. Смъкнах панталоните му и разкопчах ризата му, като започнах да лижа перфектно оформените и обезкосмени гърди и корем. Облизах вратът прошепнах в ухото му:
-Искам да ме чукаш.
Иван ме погледна, хвана раменете ми и ме обърна, застана зад мен, обгърна ме с мощните си ръце и ми разкопча колана, след което свали и дънките ми. Аз излязох от тях, а той хвана с едната си ръка кръста ми, а с другата подпря гърба ми. Нагъзих се, а той с увлажнен пръст бръкна в ануса ми и потърка стените му. Мислех си, че ще ме заболи когато си го вкара, но бързо ще свикна, но точно там грешях. В същият момент той допря главичката на хуя си и го набута в гъза ми. Макар и бавно, адски ме болеше, той усилваше темпото, а аз от болка нямах сили да кажа стига. Стисках зъби, а той започна яростно да ме шиба и да пъхти. Болката беше невероятна. Не след дълго Иван си го изкара и каза:
-Легни по гръб на леглото.
Изках да кажа "не", но не можех. Знаех че по-гадно нещо от това да те оставят по средата на секс няма. Легнах разтворих крака и отново стиснах зъби. Той застана между краката ми, вдигна ги и се надвеси над мен. Пъхтеше страстно, а мусколите на гърба му се стрягаха и отпускаха. Протехнах ръце и го прегърнах. Беше топъл потен, свиваше се и се отпускаше, като мръдна рамото си за да си насочи хуя към гъзът ми. Главата ми отново се изпълни със сексуални мисли и се надървих. Той си го вкара но този път влезе гладко и не усещах болка, а тръпчива наслада. Исках още!
-Давай - казах аз и той разбра че съм готов.
Иван запъхтя още по-силно и ме зачука с бясна скорост. Беше страхотно, той сякаш отскачаше назад и с луда скорост се блъскаше обратно в мен. Хуят ми щеше да експлоадира, докосваше се до корема му и чувствах, че ако го докосна ще се изхвърля. Но Иван отново спря.
-Хайде чукай ме и ти - каза той.
Бързо се изправих и зачаках.Той застана на четери крака върху леглото и се хвана за рампата му. Бързо облизах пръст и овлажних анусът му. Застанах на колене зад него и си го вкарах. Беше страхотно. Хуят ми се изду, а Иван приви рамене и аз се протегнах и се сграбчих за тях. Бясно го зашибах и чувствах как цялото ми тяло изтръпва. Не издържах и минута и буквално "Изригнах" в гъза му. Изпъхтях зверски и паднах по гръб на леглото. Иван се обърна. Беше още надървен. Той застана между краката ми и започна да блъска чекии. Топли струи сперма заплюштяха по корема и по все още еректирялият ми член.................

Следва продължение......

Няма коментари:

Публикуване на коментар