В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Водопроводчикът


(Автор - неизвестен)

Това е история за моето първо сексуално преживяване с мъж. Срещнах Димо в местния бар и по време на разговора му споменах, че съм водопроводчик. Изглеждаше ми свестен човек и за това като ми се обади след седмица да му оправя запушената мивка аз се съгласих. Обикновено запушените мивки не създаваха кой знае какъв проблем и аз реших да не обличам работния си гащеризон. Димо ме пусна да вляза и ми показа къде е кухнята. Легнах под мивката и когато тръгнах да развъртам капачката на сифона тя изведнъж падна и всичката мръсотия се изсипа върху мен. Бях ужасно мокър и мръсен. Изчистих тръбата и смених капачката. Димо ми предложи да си взема един душ докато изпере и изсуши ризата ми.Това бе чудесна идея и аз го последвах към банята. Той остави кърпа и чисти дрехи. Нагласих си водата и влезнах под душа, а Димо отиде да изпере дрехите ми. Бях застанал с гръб към врата на банята и се търках със сапуна, когато чух да се отваря. Димо предложи да ми изтърка гърба. Той се доближи и затърка гърба ми с голяма мека гъба. Почувствах се добре и за това не се възпротивих. Тогава той бавно продължи към гърдите ми, спускайки се по-надолу и по-надолу. Докато ме разтриваше с гъбата усещах надървения му кур да се търка в мен. Досега не се бях чукал с мъж, затова стоях неспокоен, но сериозен. Той достигна областта около моят хуй, който започна да се втвърдява. Леко се разкрачих, позволявайки му по-добре да достига. Протегнах се назад между нас и обгърнах члена му с ръка. Бавно започнах да я движа. Щом усети това той хвърли гъбата и грабна моят кур. Другата му ръка хвана едното ми зърно и нежно го задърпа и застиска. Почувствах че се възбуждам и въпреки, че всичко бе ново за мен не исках той да спре. Димо ми прошепна в ухото, че е по-добре да отидем в спалнята. Излязохме от банята и той взе една кърпа да ме подсуши. Първо забърса горната част на тялото ми, след това коленичи и попи водата по задника и чатала ми. Когато свърши той се наведе към кура ми и облиза главичката му. След това взех кърпата и го забърсах по същия начин. Но като достигнах хуя му, аз го облизах по цялата му дължина, леко го поех в устата си и нежно го засмуках за няколко секунди. После станах и отидохме в спалнята.

Димо седна на леглото, а аз застанах пред него. Курът ми бе щръкнал точно срещу неговата уста. Той не губи време, пое го в устата си и започна да ми духа, а ръцете му бяха на задните ми части. Той стискаше и галеше бузите, а пръстите му се движеха по ануса нагоре и надолу. Мисълта, че курът ми е във влажната му уста, а пръстите му ме галят по дупката ме накараха да стигна до ръба и усетих как изстрелвам своята течност дълбоко в устата му. Той гълташе и облизваше всяка капка, докато хуят ми не омекна. След това Димо легна на леглото, разкрачи краката си, а неговият надървен като скала чеп сочеше към тавана. Аз седнах между краката му, наведох се и поех неговия топуз в устата си. За човек, който досега не бе правил свирка на мъж, се справях доста добре. Аз ближех хуя му, засмуквах го и галех топките му устните си. Лапнах го в устата си колкото се може повече и започнах бързо да въртя езикът си около него. Той натисна с ръка главата ми и аз го налапах чак до топките му. Бедрата му се повдигнаха и изведнъж устата ми се изпълни с огромно количество сперма. Той изстрелваше струя след струя, а аз поглъщах всяка без да оставя и капка да падне. Продължих да му духам докато курът му отново не стана твърд. Моят кур също бе корав и започнах да си играя с него. А с другата ръка хванах неговия. След това подгънах колене и повдигнах леко гъза си. Димо махна пръстите си от ануса ми, наведе се към мен и прошепна:

- Искам те.

Знаех какво има предвид, аз също го исках и казах:

- Направи го.

Той намаза кура си с приготвения за такъв случай лубрикант, мина зад мен и бавно започна да го пъха в задника ми. След няколко вкарвания той влезна целия. Димо го задържа за малко без да го движи, играейки си с кура и топките ми. Започна да ми бие чекия и в същото време започна да ме помпи отзад. Навън и навътре, навън и навътре с плавни и силни прониквания, не спирайки да движи едната си ръка по кура ми. С другата ръка стисна и задърпа едното ми вече втвърдено от възбуда зърно. През това време аз се протегнах отдолу и с пръсти почувствах как курът му влизаше в мен. Бавно и нежно задърпах топките му. Димо простена и каза, че ще свърши в мен. Бялата течност изпълни дупката ми, а Димо не спираше да ми бие чекия. Усетих, че и аз ще свърша. Изстрелях спермата си върху леглото на големи струи и се строполих на леглото. След няколко минути с Димо отидохме в банята. По-късно си мислих, че това бе много възбуждащо и страхотно изживяване. Нямах търпение да го изпитам отново и отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар