В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

"Добри приятели"


(Автор - Pacho)

Странно как си мислиш, че познаваш някого отлично, а след време осъзнаваш, че това е само една обвивка. Маска, която има за цел да те заблуди.

Историята, която ще ви разкажа се случи преди около година и половина и показва именно това, че не можеш да опознаеш човека до теб напълно. Ходех година и малко с едно момиче. Беше хубаво, но имахме проблеми и в крайна сметка се разделихме. Малко след като се запознах с нея обаче смених компанията с която излизах , защото имах нужда от малко разнообразие.Започнах да излизам с хора с които стотици пъти сме се разминавали по улиците, но не сме се познавали. Така срещнах Ясен. Той е 20 годишен, висок около метър и 75, с бяла кожа без нито едно косъмче по тялото с и леко къдрава коса. Общуването с него в началото беше на чисто разговорно ниво от типа "Здравей, как си? И аз съм добре...." и т.н., докато в един момент започнахме да се виждаме по - често, да пием кафе само двамата, да си говорим по - лични неща.За много кратко време станахме много добри приятели. Разговорите ни често прелитаха от една тема на друга и един път просто го попитах дали би спал с момче. Той каза че все още е девствен, но му е любопитно да опита и вероятно би го направил. Така и не стигнахме до по - сериозен разговор на тази тема. 10 месеца по-късно на едно парти на наш общ приятел малко преди Нова Година, когато аз вече бях скъсал с моята приятелка, се засякохме двамата и понеже партито беше пълен боклук просто се разляхме на едно диванче с бутилка ром и поливахме нещастието си да се окажем тук, при положение, че можеше да сме някъде другаде. Незнайно как заговорихме за секс и за пиърсингите и дали доставят повече удоволствие в секса, когато при нас се натресе една наша обща приятелка и реши да се включи в нашия разговор. Тя знаеше, че имам пиърсинг на езика и на зърната, и понеже усети накъде се бяха устремили нещата изцепи ни в клин, ни в ръкав "Абе що не го целунеш за да види разликата?" Вече почти бяхме финиширали бутилката и всякакви протести седяха на заден план.10 секунди по късно, езикът ми беше в устата му и правеше магии с тялото му.Докоснах леко ръката му и го усетих как потръпва от удоволствие и уплаха, защото това беше нещо ново за него. Впивахме езици един в друг около минута, но имах чувството че това продължава повече от час. В този момент решиха да дойдат още хора и магията свърши. Само се погледнахме и разбрахме, че ще оставим това за друг път.

6 дни по - късно, той дойде у дома. Каза, че трябва да поговорим. Седнахме на по ром и чай и отначало разговора се въртеше около несъществени глупости, тъпи въпроси и лаконични отговори. Разбрах че му е не комфортно, но реших да продължа театъра. Вече наливах втората чаша ром когато в създалата се пауза Ясен ми изцепи: "От известно време спя със Сиси." Сиси беше бившата ми. "От колко "известно" време?" попитах аз."От 5 месеца." През всичките тези 5 месеца сме се виждали едва ли не през ден.Помълчахме 5 минути и го изпратих да си върви. Казах му, че не го познавам повече. Малко след този ден компанията се разпадна заради множество конфликти и за мен така беше по - добре. В началото беше гадно. Разчитах на Ясен едва ли не за всичко, помагал съм му безброй пъти както и той на мен, а накрая какво се оказа - той чука бившата ми и не му стиска 5 месеца да ми признае това. Скоро се съвзех и продължих живота си напред , но не в това беше проблема. След това парти започнах почти всяка нощ да сънувам Ясен. Как правим секс в кухнята, в банята, как го целувам, обладавам и свършваме заедно, опиянени от факта, че сме вплетени един в друг. Започнах много да се притеснявам от това. Такива сънища не са нищо ново за мен, но досега героите им бяха жени. А само след една целувка.... света се преобърна. Така и не му се обадих. Както и той на мен. Подпитвах общите ни познати как я кара, от което разбрах, че връзката им със Сиси е предимно сексуална и в много отношения куца, но ебането все още я държи. Не знам защо, но от това че не е особено щастлив не ми стана по-леко.

Август месец същата година с приятелите ми решихме да наемем вила за да покупонясваме. Всеки се беше разглобил от работа в последно време и единодушно решихме, че заслужаваме почивка. Наехме няколко бунгала от един комплекс в планината и заминахме за 5 дни. Станцията беше невероятна. Отдалечена от цивилизацията на един хълм, с басейн, фитнес център, сауна и всички екстри. Първата изненада за мен, беше че бяхме единствените клиенти на станцията с изключение на младо семейство с детенце, което си тръгна 1 ден след като ние пристигнахме. Втората изненада беше че насред джамбурето, което се вихреше посред нощта телефонът ми иззвъня и на екрана се изписа име на човек, с когото не бях говорил повече от половин година - Ясен. Усетих, че нещо не е наред още от поздрава му. Попита ме къде съм, че е толкова шумно покрай мен, което ме подсети да отида на по - спокойно място. Казах му че съм в планината на почивка. Той ме попита дали може да намине да поговорим, защото му било много гадно. Зачудих се какво да кажа. Човека ме прееба много гадно. Но след това се сетих, и че ми беше близък приятел. Обясних му как да стигне до станцията и час по - късно той беше там. Когато го погледнах видях че е плакал. Попитах какво става. Започна дълга тирада , как Сиси от няколко месеца спи с негов колега от университета, как ги бил хванал, а таман се бил обнадеждил, че връзката им отивала нанякъде.... Без да се усетя го прегръщах и утешавах. Поканих го в моето бунгало, където имаше едно свободно легло. Дълго разговаряхме, че съм бил прав да я зарежа и че ми била кръшкала и на мен (което честно казано беше новина за мен) и че най - голямата му грешка била да си развали приятелството с мен заради нея. Малко се смутих от този факт. В сака си носех бутилка ром и реших че сега е момента да я отворя. Разлях, вдигнахме наздравица за грешките и след около половин час Ясен се изправи, свали си ризата и ми каза "Искам да довършим това което започнахме". Отидох при него и обвих ръце около кръста му като едновременно с това го придърпах към себе си. Дънките му се бяха издули и разбрах че съвсем не се шегува. Минута по - късно се целувахме бясно, а аз извличах и последните останали дрехи от него. Както и той моите. Проснахме се на леглото, бясно вплетени един в друг с шарещи ръце по телата ни. Пресегнах се към хуя му който беше пред експлозия и започнах да му бия чекия с кръговидни движения.За отрицателно време той се изпразни върху мен с такъв кеф сякаш му е за първи път. Помислих че всичко свърши но той продължи към кура ми и го обгърна с уста, Всяко движение ме изкарваше извън кожата.Ясен продължаваше да поглъща хуя ми все по надълбоко докато започнах да го чукам устремено в устата. Обхванал кървавата му глава прониквах все по - настървено в гърлото му докато накрая просто не напълних устата му със сперма. А той я пиеше жадно. Искаше още и все по - гладно засмукваше и изцеждаше всяка капка от семето ми. Когато разбра че повече няма откъсна уста от чепа ми и се облиза. Последва най - красивата усмивка на света. В този момент осъзнах какво следва. "Не ми се хили момче. Още не сме свършили."- казах му. Станах и отидох до банята където имах лубрикант. Казах му да застане на колене и лакти. Намазах пръстите си и проникнах в девственото му анусче. С всеки следващ пръст осъзнавах че това е което Ясен е чакал цял живот. Пъшкането му изпълни стаята а красивото му тяло се гърчеше от кеф при всяко движение. Когато се уверих че дупенцето му е достатъчно широко да поеме хуя ми, надянах презерватив и проникнах в него. Ясен попадна в делириум само от едно движение. Тялото му настръхна, хуят му се изперчи и изхвърли поредната доза от неговото мляко върху кревата. Първоначалните бавни движения се превърнаха в диво клатене и всяко движение го караше да крещи като от оргазъм. Шибах го около 45 минути в 5 различни пози, когато усетих че му се вижда края. Доближих хуя до устата му и той го лапна жадно, очаквайки моето мляко. Празненето продължи дълго, защото и жадуването за този секс беше дълго. Накрая се отпуснах върху него и така сме заспали целувайки се.

Ясен остана до края на почивката, през което време не простихме нито на сауната, нито на банята, нито на близката горичка. Към днешна дата и двамата си нямаме приятелки, но всяка седмица се виждаме по няколко пъти за да си припомним защо сме добри приятели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар