В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

В училище


(Автор - неизвестен)

Здравейте. Казвам се Миро. Тази история ми се случи преди три години, когато бях в 11 клас. В едно междучасие отидох да изпуша една цигара в мазето под стъпалата. Никой практически не знаеше за това място: навсякаде само лопати, метли и т.н. Там винаги нямаше светлина. Отидох в ъгъла и започнах да пуша. Изведнъж чух бързи стъпки, загасих цигара и се скрих в ъгъла зад едни кутии. Влезе едното момче, който не беше от нашето училище, взе някакви дрешки и вече излизаше, когато звънна звънеца за час и той остана вътре. Сложи дрехите си на един счупен стол, свали панталоните си до колене и извади полувъзбуденият си член. Той беше около 18 сантиметра дори в таково състояние. Момчето започна да мастурбира. Възбудих се много от тази гледка. Бях само на метър от него и се боях, че можеше да ме забележи. Обаче възбуждането беше по-силно от страха, затова излязох изпод кутиите. Той беше със затворени очи и бавно галеше с ръка члена си. Приближих се по-близо. Имаше 15-20 сантиметра от члена му до устата ми. Представях си, как той щеше да свърши в лицето ми от силно възбуждане. В главата ми шумеше бурята от страсти, минаваха разни мисли и аз не можах да чакам, докато той щеше да се наслади с ръката и свърши. Устните ми бяха набъбнали и готови да погълнат това оръдие цялото. Главата ми се изключи и не можех да разбера, какво правя. Исках единственно да го опитам. Приближих се още малко и стволът му се опря до устните ми. Докоснах главичката с езика си и усетих, как тя се разтрепери. Не издържах и я лапнах цялата. Тук вече заедно с члена се разтрепери и момчето. Той погледна долу изплашено и попита: "Какво правиш тук и кой си?" Отговорих: "Миро съм!" И облизах ствола му. Той не каза нищо и само се опря до стената зад него. И тогава звънна телефонът ми, но не ми беше до него! Отворих устата си и погълнах главичката му наведнъж. Започнах да насаждам главата си на члена му. С всеки следващ тласък я вкарвах все надълбоко и ритмично главичката му се биеше в гърлото ми. Усещах, как членът му пулсира в устата ми. Аз не можех да го погълна целия, беше много голям. И изведнъж почувствах, как главичката му пързаля в гърлото ми и аз вкарах целият му член със сила. Спрях за малко и усещах, как членът му пулсира вътре в гърлото ми. Възбудих се още повече, а и партньорът ми също. Пак започнах да му го смуча. Момчето стенеше все по-силно и по-силно. Стигайки основата на пениса, усетих, как мускулите му бяха силно напрегнати, а главичката пулсираше в гърлото ми. Започнах да пипам топките му с ръка, а членът му беше все още в гърлото ми. Момчето ръмжеше като звяр. В този момент мощната струя сперма удари в гърлото ми. Пуснах пениса му, момчето го хвана с едната си ръка и започна да го източва в лицето ми, а с другата ръка държеше главата ми. Той свърши и искаше още. Уговорихме се да се видим на същото място на следващото междучасие. Казах му, че тогава ще му дам да ме наебе...

Няма коментари:

Публикуване на коментар