В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Случайна среща


(Автор - неизвестен)

Събота, 14 Февруари, денят на влюбените, реших да изляза с приятел. Отидохме в клуб, той искаше да гледа някакво шоу, което ми се строри тъпо но моделите си ги биваше. Красиви, стройни, гладки, яки дупета....красиви мъже. Всички крещяха и викаха катао луди при появата на всеки нов модел, но на мен ми беше скучно. Отидохме да танцуваме, дойдоха и други приятели, разкърших ме, най-накрая ми стана весело. По едно време приятелят ми каза " Виж в дясно, това момче те харесва". Обърнах се и до мен стоеше висок, мускулест пич, носещ синя риза и седяща му така сякаш е прилепнала тениска, а не риза. Не изглеждаше изобщо гей, не бих предположил че спи с мъже, но факта че беше в клуба говореше друго. Приличаше на модел, черна коса, големи кафяви очи....за 2 секунди осъзнах че си падам по него. Носеше красив кръст на гърдите си, погледнах надолу към дънките му...хм не е зле си помислсих, на няколко пъти срещнах неговия поглед, заговорих го: 31 -годишен, о батко...., от Иран, арменец....бисексуален....каза ми че иска да ме чука...аз му казах че не правя такива работи....той каза че точно заради това и грабна душето ми с една ръка. Не възразих, изпитах сексуално привличане и се усмихнах, а той ми намигна. Приятелят ми ни даде дъвки, опковката на мойта дъвка сложих в джоба му, като почти докоснах набъбналия му пенис. След 10 минути бяхме в колата му, той караше а на светофарите се целувахме старстно. Решихме да паракираме и се награбихме на задната седалка. Разкопча панталоните си, пениса му беше голям и гладък, твърд и нежен, дебел и прав, а топките му перфектни. Започнах да му смуча пениса, той застена, вкусът на члена му беше невероятен. Извади го от устата ми и свърши, взе салфетка и се избърса. Свали ми панталоните и почна да си играе с пениса ми с една ръка, а с другата заопипва дупето ми. Обърнах се по корем, а той почна да си изграе с дупето ми, определено го хареса....налапах пениса му отново. Попита ме дали съм чукал жена и след положителен отговор от моя страна го попитах дали и той чука жени, каза ми - всичко. Отговора му ме възбуди невероятно. След много целувки и обарване взе кондом и си го сложи, но нямахаме никакъв лубрикант. Зспочна да слага плюнка, аз също....не бях убеден че ще стане като плюеме, но се оказа достатъчно...легнал по гръб ме очакваше да го яхна...отначало не можеше да влезе...после усетих болка...вкара главата на пениса си, беше внимателен започна да ме чука бавно, после зачести тласъците. Аз пъшках както никога досега....наведох се и почнах да го целувам, такава старст не бях изпитвал отдавна..... Постепенно вкара целия си пенис в дупето ми.....аз пъшках от удоволствие, дъхът ми се сля с неговия. И двамата разбрахме кога ще свършим, изрихнахме ката вулкани.... Извадих пениса му от дупето ми, изхвърлихме кондома и салфетките през прозореца на колата, бяхме паркилали пред църква.

Попита ме дали искам да му бъда приятел, казах да. Стяхме в колата му аз се преместих на неговат седлак почти и сложих глава на гърдите му. Стяхме прегърнати, коли минаваха покрай нас, но мен не ме интересуваше че хора ще ни видят, само той имаше значение.Закара ме до колата ми, целунахме се. Преди да запаля двигателя телефона ми позвъня, беше приятеля ми. Не вдигнах. С усмивка на лице тръгнах към вкъщи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар