В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Непознатия от кафето


(Автор - неизвестен)

Първа глава



- Познаваш ли онзи пич?

- Кой от всичките?

Наско посочи с глава към ъгъла на бара.

- Ей, онзи там, постоянно гледа насам все едно, че те познава и се опитва да се сети откъде.

- Наистина ли! Готин ли е?

- Горе долу. Има нужда от едно бръснене, но знам, че ти си падаш по такива брадясали типове.

Аз се подсмихнах и с най-голямо удоволствие продължих да си ям мазния хамбургер. Ако ме видеше Асен щеше да мрънка, но какво от това – само веднъж се живее.

- Кажи ми когато ще е удобно да го огледам.

- Сега е удобно! Но му хвърли само един бърз поглед.

Облегнах се назад на стола и леко завъртях очи в посоката, която ми бе казал Наско и потърсих с очи непознатия мъж. Той се бе облегнал на лакътя си и се бе зачел в някакъв вестник.

Изобщо не беше лош. Направо си беше готин. Проникващите слънчеви лъчи го галеха по лицето и аз с мъка си поех въздух. Беше невероятно красив, със светло кестенява коса, която стигаше до очите му. Леко брадясал, пръстите му се движеха по бузата докато съсредоточено четеше вестника. Беше около 30 годишен, горе долу колкото мене. Беше облечен с раздърпан пуловер, дънки и маратонки. Прогледа ми се спусна надолу по тялото ми и го огледа одобрително. Вдигнах очи и погледът ми се срещна с неговия. Хвана ме как го обарвам с поглед и ми се усмихна насреща, а аз бързо наведох очи и лицето ми се зачерви.

- По дяволите!!!

Наско ме наблюдаваше през цялото време и се засмя.

- Толкова си зачервен, че направо нямам думи. Много си сладък като се изчервиш.

- Млъкни! – опулих му се и си наведох главата в опит да скрия зачервеното си лице. Искаше ми се да се скрия под масата и да не се показвам.

- И той мисли така. Мисля, че трябва да идеш да му се представиш.

- Да бе да!

Наско ме познаваш много добре, знаеше колко съм срамежлив по природа, но не се отказваше и винаги се опитваше да ме накара да стана по-отворен и отпуснат.

- Ще ида да платя сметката.

Той се запъти към касата и по пътя мина покрай пича. Притесних се. Бях напълно сигурен, че Наско ще го заговори. Наско му се усмихна, докато подаваше парите на касиерката, а аз се молих на ум:

- Не го право, не го прави, но вече беше много късно. Той се обърна към пича и го заговори.

Двамата се разговориха, засмяха се на нещо и погледнаха към мене. Извадих си телефона и се направих, че говоря с някого. Не спрях да се правя на идиот с телефона, докато Наско не се върна.

- Ти си отвратителен, кучи син!, му казах аз докато сядаше на стола си. Обърнах се да го погледна и брадясалия пич остана зад гърба ми, така че да не ми се налага да го гледам.

- Не съм, усмихна ми се той. Пича е в командировка и е тук до утре, така че и го поканих да дойде с нас на бар довечеря. Ти нали ще дойдеш?

Простенах и се опитах да се измъкна, като измислих някакво тъпо извинение свързано с писането ми, но Наско не се хвана.

- Идваш и това си е! Не ме карай да дойда и да те измъкна от вас. Работиш прекалено много и имаш нужда от малко почивка.

Направих физиономия.

- Не си излизал да се забавляваш откакто Асен се изнесе. Трябва да спреш, да си починеш, не можеш постоянно да работиш.

- Е не бих казал, че това което правя е кой знае каква работа.

Обожавах да пиша, да изграждам историята и героите си. За мене това не беше работа, а удоволствие.

- Знам, че обожаваш да пишеш ми каза Наско. Писането няма да избяга за една вечер, а и на тебе ще се отрази добре да си починеш малко.



Втора глава



В десет часа вечерта все още бях по анцуг и пред компютъра, а Наско, неговия пич Гошо и Петя тропаха на врата и се ядосваха защо не бях готов. Набързо се облякох. Не ми се излизаше, но Наско беше прав – трябваше да изляза. Улавях се, че имаше дни, в които изобщо не излизах, даже и телефона не си вдигах – толкова бях погълнат от писането.

Времето навън беше отвратително, в пълен синхрон с настроението ми. Другите се опитах да ме включат в разговора, но аз се втренчих през прозореца на колата и изобщо не им отговарях.

Център беше изпълнен със смеещи се и пияни хора, които прескачах от бар на бар и от дискотека на дискотека.

Влезнахме в претъпкания бар и бързо огледах народа, които се беше събрал. Не видях пича от бара. Поуспокоих се, но в същото време се почувствах и леко разочарован. Пича имаше страхотни очи – такива, които бяха идеални за романтичен герой. Такива, за които постоянно си фантазирах, но досега не бях виждал в реалния живот.

Седях на бара, пиех бира след бира и си говорих с Петя. Гледах Наско и Гошо да танцуват и им се чудех. Смятах, че връзката им е обречена на провал, но за моя най-голяма изненада все още бяха заедно. Целуваха се на подиума сякаш бяха само двамата и останалия свят не съществуваше за тях.

- О боже, възкликна Петя. И аз искам такава връзка. Защо не мога и аз да си намеря такова гадже.

- Някой ден и ти ще си намериш и отвърнах аз. След сума ти бири се чувствах леко замаян и ми ставаше все по-готино.

- Но аз искам романтика. Искам да е вълнуващо и невероятно, както в романите ти – каза тя с усмивка.

- Но това не се случва в реалния живот – отговорих аз с въздишка и отново надигнах чашата.

- Станал си отвратителен циник откакто се разделихте с Асен!

Цинизма ми беше прословут, а като пийнех ставаше още по-силен.

- Това, което го има по книгите е фантазия и затова хората ги купуват. В реалния живот няма нищо такова и хората се борят да намерят поне що годе подходящ човек, с който да прекарат живота си.

- Асен и ти, търсите романтиката в ежедневния живот, а тя не съществува. Аз търся пич, с който да си допадам и да си живея без драма и вълнение. Асен не го разбра и за това се разделихме.

- Обзалагам се, че с това мислене всички пичове са луди по тебе. Каза непознат глас зад мене и една ръка ме прегърна през раменете. Обърнах се и погледа ми потъна в сините очи на пича от бара. Изчервих се малко, но благодарение на изпитата бира не успях да стана червен като домат и се усмихнах.

- О да! Кой може да ми откаже. Протегнах ръка и се здрависахме, а погледа му ме изгаряше целия. Ръката му ме обхвана и смъкна от стола.

- Никой, който те познава измърмори той. Хайде да танцуваме!

- Аз не танцувам. Но той не обърна никакво внимание на протестите ми и ме поведе към дансинга.

- Няма проблем, и аз не танцувам.

Всичко се нареди чудесно. Дансингът беше претъпкан, че даже и да танцувахме, нямаше да имаме тази възможност. Той ме обгърна с ръце и аз се притиснах плътно към него. Плъзнах ръце по мускулите на гърба му, стиснах го и скоро се отърквахме силно един в друг. Той беше няколко сантиметра по-висок от мене и бедрото му се бе наместило плътно в чатала ми. Всеки път, като се мръдвах си отърквах кура в крака му. Бях се втвърдил и треперех от възбуда, кръвта ми бушуваше във вените. Пича ме възбуждаше страхотно, а даже и името му не знаех. Ръцете му се спуснаха надолу, обхвана ханша ми и ме притисна плътно към себе си – цялото ми тяло се разтърси от сексуалната енергия, която се излъчваше от него.

- И така, как се казваш? – дълбокия му глас прокънтя в ухото ми. Пича сякаш бе прочел мислите ми, но това изобщо не ме притесни. Бях зает с ризата му, с усилие я измъкнах от дънките и плъзнах ръка по голия гръб и играещите му мускули.

- Приятно ми, Иван.

- И на мене ми е приятно......

- Дани – довърши той. Това ме подтикна към действие и засмуках меката част на ухото му. Той потръпна от възбуда. Стисна ме силно за гъза и ме придърпа към себе си, така че при всяко движение се надървях все повече и повече на крака му, докато останалите хора на дансинга ни наблюдаваха. Такова разпускане никога не бях правил, но бях толкова възбуден, че изобщо не ми пукаше кой ни гледа.

-О Дани! Тихо прошепнах стенейки, ако идеш да хванеш такси, аз ще каже на моите приятели, че си тръгваме.

Той се дръпна назад, погледна ме в очите и поклати глава в знак на съгласие. Тъкмо когато тръгваше, се обърна назад и прокара езика си по полуотворените ми устни и ме остави без дъх.

В първият момент не можех да помръдна, краката ми трепереха от желание и аз стоях като статуя. Раздвижех се и се отправих към Наско и Гошо, които разговаряха с група приятели. Опитаха се да ме включат в разговора, но нетърпеливо махнах с ръка и казах:

- Тръгвам си.

- Наистина ли? Той ме огледа, забеляза възбуденото състояние, в което се намирах и се усмихна.

- Надявам се, че не си тръгваш сам.

- Не!

- С пича от кафенето ли? Попита той и неимоверно се зарадва

- Да с него! О по дяволите! Наско, какво си мисля, че правя – възкликнах аз и почувствах как ме обзема притеснение.

- Ще го заведеш у вас и ще го изчукаш като за световно. Той ме побутна и аз се запътих към вратата, където ме чакаше Дани. При вида му, кура ми потръпна и опъна дънките ми, който така или иначе бяха много неудобно изпънати.

- Таксито идва насам - каза той. Протегнах се да си взема палтото, а той ме обърна към себе си и аз се изненадах. Възползвайки се от ситуацията той вкара езика си в устата ми. Успях да се насладя на вкуса му само за секунда, и той вече си го бе извадил и ме остави възбуден и незадоволен. Побутна ме към врата и чакащото отвън такси.

- Много далече ли живееш?

Настанихме се на задната седалка на таксито и Дани ме прегърна веднага. Езикът му незабавно се заигра с ухото ми – ближеше и го смучеше.

- Невероятно далече- прошепнах аз, но ти ще издържиш, нали?

- О да!!! Аз ще издържа, но въпроса е ще можеш ли ти? Усмихна се на нетърпението ми и погледна към чатала ми, където надървения ми кур опъваше плата на дънките.

- Знаеш ли, първото нещо което забелязах в тебе бяха устните ти, начина по, който ги облизваш след всяка глътка бира....

Това ме накара да се изчервя и да наведа глава.

- О да! Знам, че ме огледа много добре в кафенето. Още там те забелязах и исках да те наеба на място. Исках да те замъкна в кенефа, да те подпра на мивката и да ти го начукам. Но мислех, че ако го направя повече няма да те видя, а това наистина щеше да е жалко. Много щеше да е неприятно защото като ти гледах устните си представях какво ще ми правиш с тях...как ще ме целуваш бавно по гърдите, по корема и как ще ги обвиеш около кура ми.

Въздъхнах, думите му предизвикваха невероятна възбуда, независимо колко силно се опитвах да се съпротивлявам. Превърнах се на омекнало желе още преди да ме е докоснал, само под въздействие на думите му.

- Мисля, че устните ти ще са прекрасни, обвити около кура ми – прошепна Дани в ухото ми. Мускулите на корема ми се втвърдиха от напрежение. Едва се сдържах да не се отъркам в дънките си.

- Искам да видя как ще лижеш топките ми. Обожавам да ми лижат топките. След това ще те гледам как ми смучеш кура от горе до долу, докато разкопчаваш дънките си и си играеш със собствения си кур.

Възкликнах на глас, без да искам. По дяволите! Кура ми бе болезнено надут, а Дани само се усмихна на безпомощния поглед, с който го погледнах. Това го забавляваше и той се кефише безкрайно. Повдигнах ръце и ги прокарах през косата си.

- Така, така. – ми каза той нежно. И аз горя от желание да прокарам ръцете си през косата ти, докато ми правиш минет и ми смучеш главичката на кура...Ще подръпвам косата ти и ти ще стенеш и ще се мяташ. Ще ти хареса нали? Да ти дърпам косата докато ме смучеш!

Неговото дишане също се очести, докато описваше какво и как ще го прави.

- Обожавам да наблюдавам, докато ми правят минет. Ще придобиеш един такъв поглед на блаженство и доволство. Ще ме наблюдаваш с любов в очите, докато кура ми е вкаран дълбоко в гърлото ти. Знаеш ли какво друго обожавам?

Той се спря за момент, притворих очи и едвам преглътнах. Но този път той не продължи. Отворих очи, погледнах го и видях, че ме чака да го попитам какво друго обожава. Беше ми трудно да го попитам, но нямах друг избор, ако не исках да спре, трябваше да си направя труда и да го попитам

- Какво? – попитах го с дрезгав глас.

Бавно се усмихна, погледна ме и се наведе към мене. Ръката му покри моята, а бедрата ни се отъркваха. Мъжествения му аромат ме обгърна отвсякъде. Той ме съблазняваше бавно, но сигурно.

- Обожавам да гледам, но не по-малко обожавам и да го правя. Ще те побутна да легнеш по гръб и ще те оближа, ще те вкуся с обожание, защото знам, че ще си сладък.... ще си твърд и готов за мене...

О Господи!!!!

Простенах и в първия миг помислих, че съм го казал на глас, но в следващия видях, че таксито е спряло пред къщи, а шофьора чакаше да му платя.

Извадих някакви пари и му ги дадох. Отворих врата и се засилих към входа. Ръцете на Дани се движеха по тялото ми и се опитваха да ме съблекат, докато се мъчех да отключа.



Трета глава



Врата се затвори с трясък зад нас. Дани захвърли чантата си на пода. С едно движение ме залепи за стената и устата ми бе завладяна от топлите му устни и език, които проникнаха и ме вкусиха, докато ръцете ми се завряха във влажната му коса. Придърпах главата му, засмуках и захапах долната му устна. Исках да го посиня, да му подуя устните от смучене.

Устните му се отделиха от моите и аз простенах в знак на протест, но в следващия момент ръцете му се протегнаха, свалиха якето ми и започнаха да откопчават дънките ми. Главата ми се удари в стената, а краката ми омекнаха от удоволствието, което пъргавите му устни предизвикваха. Той се усмихна и коленичи на пода пред мене.

Исках да го сграбча за косата, но използвах ръцете си за подпора и ако се пуснех щях да се свлека на земята. Ръцете му се промушиха в панталона ми, обгърнаха задника ми, а топлият му и влажен език проследи мокрото петно на боксерките ми, дразнейки главата на кура през тънката преграда. Езика му се движеше напред, назад, обикаляше в кръг. Коленете ми омекнаха и простенах. Дани се протегна, хвана с една ръка дънките и боксерките и ги смъкна на долу. Кура ми изскочи и щеше да се удари в корема ми, ако топлата му и влажна уста не го бе поел. Пъргавия му език се завъртя по главичката и първите капки слуз се появиха от цепнатинката.

- Ммм...измърморих. Исках да ме погълне цял, но той само ме дразнеше, бавно плъзна устни по дължината ми, а влажния му език галеше изпъкналата, пулсираща вена от вътрешната страна. О господи...О господи.

С една ръка си играеше с топките, докато ме смучеше – едвам, едвам ме налапваше, но не ми бе достатъчно, за да свърша. А толкова много исках да свърша. Исках да експлодирам, да го облея целия в соковете си. Отворих очи и точно в този момент, той протегна свободната си ръка и си разкопча дънките и собствения му кур изскочи. Видът на надървения му прът ме накара да простена, а той се усмихна около пръта ми. Той изглеждаше невероятно съблазнително, докато се галеше и електрически вълни на възбуда се надигнаха от топките ми и ме обляха от главата до петите.

Прехапах устни. Дани стисна с една ръка основата на кура ми и продължи да смучи, а другата обработваше собствения му прът със същия ритъм, с които ме смучеше. Издаде тих вибриращ звук на възбуда около члена ми и краката ми омекнаха. Беше невероятно да го наблюдавам как си прави чекия. Той повдигна глава, погледна ме в очите и в този момент бях готов. Оргазъма ме порази и аз се изпразних като стрела...изпълних цялата му уста със сперма, преглътна и цялото му тяло се вдърви и той започна да издава тихи звуци на доволство. Завъртя очи и спермата му се изстреля и покапа на мокра купчинка на пода.

Никой от нас не бе в състояние да се помръдне. Все още на колене, Дани облегна морно чело на бедрото ми и си пое дълбоко въздух. Единствено ръцете му, които ме стискаха за задника ме държаха изправен. Прокарах ръце през косата му и с леко подръпване повдигнах главата му нагоре. Той ме погледна, изправи се и с едно движение ме притисна към стената и започна да ме целува. Топлият му търсещ език изпълни устата ми и почувствах вкуса на спермата си по неговите устни и език.

- О, извинявай за пода! -промърмори той.

- Майната му на пода – отговорих аз ръмжейки

- По принцип предпочитам нещо по-меко, като диван или легло. Не искам да те заболи гърба докато ти го начуквам.

- Аз обикновено....опитах се да обясня, но той ме прекъсна и допря пръст до устните ми.

- Няма проблем, всичко е наред. Както го искаш, където го искаш, ще го направим. Имаме цяла нощ на разположение. Това бе само началото, колкото да не експлодираме от нужда и желание.

Цялото ми тяло потръпна и се разтресе. Протегнах ръка да запаля лампата, не исках да забележи как ме потресоха думите му. Не исках да издавам слабостта си. Колкото и да беше секси, все пак бе на моя територия, затова го побутнах назад и попитах.

- Така.... би ли искал нещо за пиене.

Той се изсмя на официалната ми покана и на намека, който се съдържаше в нея. Той ме беше вкусил, но аз все още не бях опитал това, което предлагаше и само при мисълта за това ми потече слюнката.

- Мислех, че никога няма да ме попиташ.

Поведох Даниел към хола. Той се настани на дивана, а аз отидох в кухнята, налях по чаша ракия и направих по един сандвич.

Краката ми трепереха от вълнение, цялото ми тяло се бе размекнало. Отдавна не ме бяха чукали до скъсване, всъщност не бяха ме ебали от много дълго време. По принцип не съм такъв мъж, който забърсва пичове по баровете и ги води в къщи. Но Дани бе различен, пък и аз не планувах дълготрайна връзка. Щях да послушам съвета на Наско, щях да го ебе цяла нощ, и отново на сутринта, а след това ще си го изпратя по живо по здраво.

- Храна! Точно от точно от това имам нужда! Даниел ми се усмихна и грабна сандвичите, които бях направил.

Наблюдавах Дани докато ядеше и ми стана интересно с какво се занимава, от къде идва, накъде отива.

- В командировка ли си?

Дани ме погледна учудено, явно не бе свикнал хората да забелязват разни неща около него.

- Само минавам. Обадиха ми се от вкъщи, че трябва да се прибера веднага.

- О надявам се, че не е нищо страшно! Възкликнах аз с надеждата, че Дани ще ми каже точно за какво става въпрос, но той не продължи.

- Не е нищо особено. Той ме погледна директно в очите и ми се усмихна.

- Ванка, апартамента ти е много готин, с какво се занимаваш.

- С това- посочих към книгите, които бяха изпълнили половината стая.

- Наистина ли? Той се изправи и се насочи към рафтовете изпълнени с книги.

Разгледа ги и се върна да седне до мене на дивана. Мъжественият му аромат ме обгърна и кура ми започна да се съживява. Той се протегна и бавно и сластно прокара пръсти по разголеното ми гърло, придръпвайки яката на ризата ми надолу. Едно по едно, започна да разкопчава копчетата, разтвори я и прокара пръсти по настръхналите ми гърди. Но пръстите му не спряха, а продължиха надолу и достигнаха до дюкяна ми.

- Така... искаш ли да ми покажеше и остатъка от апартамент.

Под въздействие на пръстите му се разтопих целия.

- Какво точно искаш да видиш – промърморих аз, а той потъркваше набъбналия ми кур през дънките ми. Наведох глава и захапах леко розовия му език, който се подаваше измежду устните му.

- О нали знаеш, всички добри части, но най-вече голите.

Все още седнал на пода, се протегнах и нетърпеливо започнах да дърпам дрехите на Дани, докато той си вкарваше езика в устата ми. Аз го засмуках, така както си бях мечтал. О мамка му...имаше страхотен вкус, леко солен с при вкус на бира и още нещо, което караше кръвта ми да ври и кипи и ме докарваше до лудост. Трябваше да открия какъв точно беше този вкус, да разбера откъде идваше и на какво се дължеше. Исках да го оближа целия, да го изсмуча и да открия откъде идва. Опитах се да дръпна главата си, но той бе завладял напълно устата ми и нямаше никакво намерение да спре да ме целува – езика му танцуваше из устната ми кухина, а устните му ме хапеха и дразнеха. О господи! Дани ме караше да се чувствам като новак – краката ми трепереха и ръцете ми се спуснаха по мускулестия му гръб.

- В спалнята – измърморих аз. Той поклати глава и отново плени устните ми. Надигнахме се без да спираме да се целуваме и го повлякох към спалнята. Изобщо не беше лесно да се придвижваме, да се целуваме и да се събличаме в същото време, но някак си успяхме да се справим. Не спрях нито за секунда да го целувам, оставяйки след себе си следа от дрехи.

- По този начин ще намерим пътя обратно

Подсмихнах се.

- Чак на сутринта. 100% съм сигурен, че няма да те пусна по-рано.

- Ммм, обещавам, че няма да се опитвам да избягам.-измърка той.

Това ме накара да потреперя целия. Поне за нощта, Дани бе мой. Бутнах го на леглото и той се просна по гръб, протегнах ръка и запалих лампата, обърнах се и се втренчих в прекрасната голата, която се разкри пред очите ми.

Простенах мамка му, той бе невероятно красив. Дълги бедра, невероятен ханш и прекрасен кур, който бе надут и готов, с капчици слуз блестящи по главичката му.



Четвърта глава



Имаше невероятно тяло и за разлика от мене бе очевидно, че тренира – мускулите му бяха невероятно добре оформени. За момент се поколебах и се притесних, но той само ми се усмихна и протегна ръце към мене, коленичих на леглото между леко разтворените му крака.

Наведох се, подпрях се с две ръце над главата му и впих устните си в неговите. Затворих очи и простенах – беше ми невероятно хубаво да чувствам устата му впита в моята и ръцете му леко да ме галят.

- Радвам се, че успяхме да свършим преди малко. Иначе сега изобщо нямаше да имам търпение - каза Дани

- Аз също. Наведох глава и захапах леко врата му – беше толкова сладък, направо ми идваше да го изям.

- Ванка, как предпочиташ да те ебат?

В първият момент не можех да му отговоря, но кура ми нямаше този проблем и прокапа.Чувствах как соковете ми завират, готови да изригнат, няколко капки се процедиха и покапаха по корема му. О Господи, Дани бе намерил слабото ми място- думите – те предизвикваха невероятна възбуда и слабост у мене. Никой друг досега не ме бе възбуждал по този начин.

Дани се протегна и придърпа ханша ми към себе си, така че върхът на кура ми се допря до пъпа му. Захапах врата му, не можех да отговоря на въпроса му, но той разбра мълчанието ми.

- Обичаш да хапеш, нали? Попита ме той с дрезгав глас. Поклатих глава и прокарах зъби по ключицата му. Вкусът на леко солената му кожа ме подлуди, като облизах белезите от зъбите по кожата му.

- Ммм. Захапи зърната ми, харесва ми...О да!!!. Той си пое дълбоко въздух, докато аз го изблизвах от врата към гърдите и захапах зърното му. Кура ми сълзеше все по-силно и комбинацията от думите му и действията ни, ми действаха невероятно, почти не издържах.

- О да...захапи ги сега....не много силно...точно така. Тялото му се изпъна като струна, когато зъбите ми се обвиха около втвърдените му зърна и леко ги захапах и засмуках, завъртях езика си около тях в едната посока, след това в другата. Ръцете му ме галеха по гърба и бавно се спуснаха и стиснаха задника ми и аз простенах

- Ммм, да...това е невероятно...не забравяй и другото зърно - измърмори той.

Езика ми олиза и другото зърно, веднага след това и зъбките ми го захапаха. Този път стиснах по-силно, докато лижех и смучех. Ръцете на Дани се отпуснаха на леглото и той стисна чаршафите в юмруци и тялото ми се изпъна и надигна.

- О мамка му...това боли, ама не....

Изцъках и отпуснах зърното. Дани въздъхна, но не бях сигурен дали от облекчение или от разочарование. Погледнах го – той дишаше тежко и цялото му тяло бе покрито с тънък слой пот.

- О по дяволите, възкликна той, а аз само се засмях, наведох се и близнах мускулите на корема му. Имаше невероятни мускули, които ясно се очертаваха всеки път, когато тялото му се напрегнеше, и ме караше да се задъхвам. Изследвах мускулите на стомаха му с език, устни и зъби и с най-голямо удоволствие вдишвах невероятната му миризма. Възхитителния аромат, който бях усетил по-рано идваше от кура му, който беше невероятно твърд и потръпваше от нетърпение, докато аз бавно се придвижвах надолу по корема му и подразних космите на слабините му.

- О да скъпи! Простена той. Знаех, че иска да го смуча, но това беше област, до която все още не бях достигнал. Придвижих се бавно с език надолу по ханша му, завъртях език в пъпчето му – О каква сладост! Заблизах го, нетърпелив да опитам смесените ни сокове. Ближех го без да спирам, като с една ръка дръпнах кура ми настрана и го задържах така, докато се опиянявах от слузта му.

- Какъв вкус има – изръмжа той.

- Прекрасен – промърморих аз, а той стенеше от удоволствието, което му доставях докато го лижех.

- Ванка, толкова си мълчалив, но няма страшно. Ще те науча да ме ебеше не само с кура си, но и с ума си! Вечно ще си ми благодарен.

Усмихнах се и се заех сериозно да излизвам крема от главичката на кура му. Толкова бе красива, потръпна като обвих устни около върха и леко всмуках. Той възкликна и надигна ханша си, но с една ръка го задържах неподвижен. Нямах намерение така да го работя, но просто не можех да устоя на невероятния му вкус и реших да го подразня още малко преди да го обърна по корем.

Той беше топъл и твърд и пасваше невероятно добре на устата ми. Не можех да се сдържам и го засмуках по-силно, но се спрях навреме. Исках да усетя вкуса на задника му. Не можех да повярвам, че този красив пич ми се отдаваше и подчиняваше безрезервно. Исках да ближа дупката му, да си вкарам пръстите в нея, да засмуча топките му и най-накрая да си вкарам кура в малката тясна дупчица на ануса му.

- О господи! – простенах на глас без да искам и си затворих очите.

- За какво си мислиш скъпи? Кажи ми....Разкажи ми какво те възбужда.

Поех си дълбоко въздух и бавно проследих с език очертанията на ребрата му. Не му отговорих, протегнах се и го обърнах по корем, а той се изтегна с ръце над главата си. Мускулите на гърба му изпъкнаха и се оформиха, имаше невероятни форми, които ме оставяха бездиханен. Задника му бе невероятно стегнат, малко по-блед от останалото тяло и направо молеше да бъде облизан, стискан и плескан. Кура ми продължаваше да се втвърдява и уголемява, едвам се сдържах да не се изпразня, но просто не исках да свърша толкова бързо.

- Какво ме възбужда....отговорих най-накрая. Да те наблюдавам така...

- Мммм даааа...Дани измърка, размърда се и кура му се отърка в чаршафите. Напрегнах се и цялото ми тяло се при поти.

- Ти си падаш по гъзове, нали така Ванка.

- Точно така – едвам успях да отговоря докато се взирах в него. Бях се втренчил в малката цепнатинка точно над гъза му и изгарях от желание да я вкуся и да я оближа. Кура ми трептеше и аз разсеяно го потърках докато го гледах, като гладно куче, кокал.

- Кажи ми какво искаш да ми правиш! Кажи ми..... и след това го направи!

Започнах и веднъж набрал скорост не можех да се спра.

- Искам да започна да те смуча от врата, надолу по гръбнака ти. С пръсти проследих пътеката, по която исках да го ближа и смуча и веднага приведох думите си в действие и започнах да го лижа по гърба.

- И когато стигна до гъза ти...

- Какво? Въздъхна той, когато спрях. Изобщо не ми би лесно да го еба с думи, но се възхищавах на ефекта, който думите ми имах.

- И когато стигна до гъза ти, ще го разтворя и ще засмуча това местенце точно тука...

- Какво местенце? – той ме погледна с очи изпълнени с вълнение и наслада.

- Това!!!



Следва продължение......

Няма коментари:

Публикуване на коментар