В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Момчешки игри


(Автор - неизвестен)

Нова гимназия, нови съученици, нови приятели, нови предизвикателства...

С много труд и положени усилия ме приеха в гимназията, в която исках да ме приемат... В новия си клас не познавах никого. Започна гимназиалният турнир по баскетбол и се радвам че съм част от отбора... Тази игра беше много важна - играхме за полуфинал.

Играта вървеше горе-долу добре. Не знам какво ми става! Явно от покачването на адреналина забелязвам издутината в гащите на две-три момчета от противниковия отбор, както и на един от нашия клас. Много добре знаех какво е това, но само няколко пъти ми се беше случвало да обръщам внимание на мъжките атрибути. Започнах да се разконцетрирам и да правя глупави грешки. Съзнанието ми започна да обръща внимание и на стегнатите кореми, които повече от играчите имат, както и на капките пот които се стичаха по устните на играчите. Играта наистина беше оспорвана - ние повеждахме, те ни настигаха, разминаваха ни, ние изравнявахме и т.н. В последните 6 минути те ни разминаха с 4 точки. Така не успяхме да се класираме за полуфинала.

Би звънецът и следваше голямо междучасие. Момчетата от двата класа напуснаха салона - отидоха към близката закусвалня, аз не излязох веднага защото не бях гладен. Предстоеше час по Физика. Влезнах в съблекалнята за да се преоблека. Дочух шума от падащи капки. Идваше от банята. Душ!? Та всички се изнесоха веднага щом звънеца удари. Отидох да проверя да не би да е някаква авария. В банята върху едно шкафче видях екип от нашия клас, явно някой се къпеше. Не знаех че тази баня изобщо работи! Направих крачка напред и видях Стоян от моя клас под душа, той не ме забеляза, защото беше с гръб към мен. Познах го по силно накъдрената му коса и по бронзовият му тен. Изобщо не познавах Стоян, само името и образа му... "Какво става с мен"; "пред мен стои голо момче"; "оставам"; "излизам" ... през мозъка ми минаваха хиляди мисли. Борба между психиката и физиката ми! В крайна сметка реших да запазя самообладание и да излезна. Излезнах без да издавам нито и шум. Седнах на една от пейките в съблекалнята, забелязах че пенисът ми се е надървил максимално, този път дори и без да го докосна! Учуден от случващото се сложих лакти на коленете си и подпрях главата си на ръце за да обмисля случката. Образа на Стоян не напускаше съзнанието ми както и кръвта не напускаше пещеристото тяло на фалоса ми. Стоях така около 2-3 минути, докато чух че Стоян идва към съблекалнята. Навдигнах глава и видях Стоян само с една кърпа. Веднага станах – уплашено - като гръмнат заек с мисълта че ме е забелязал докато съм го гледал под душа. Той се усмихна и ме гледаше право в очите (вече бях сигурен че ме е забелязал). Какво става с мен - проследих с поглед как една капка се стича по стегнатия му корем към хавлията, още повече се уплаших и веднага го погледнах в очите! Той също ме гледаше в очите... Забелязах как неговия поглед се снижава към пенисът ми. Чух едно "Уау!" веднага погледнах към пенисът ми - не бях го виждал в такава огромна форма! Бях със свободни боксерки, гащетата от екипа също бяха много свободни... След тази "игра" на погледи Стоян ме попита - "Затова ли беше толкова разконцентриран в играта?", аз поклатих глава.

Приближи се към мен, надигна потника ми и облиза лявото ми зърно. Беше толкова възбуждащо, че имах чувството че скоро пенисът ми ще експлодира! Изгубих контрол над себе си и протегнах ръка към малкото бяло секси дупе, което видях под душа... Стоян махна устата си от лявото ми зърно и почна да ме целува. Аз го прекъснах и моментално си събух гащите, заедно с боксерките, развързах и хавлията на Стоян. В този момент се чувствах като кукла на конци, управлявана от него. Той ме накара да легна на пейката - аз не можех да откажа - той дърпаше конците! Не бях точно легнал - коленете ми бяха на земята, а тялото в/у пейката. Усещах как нагорещеният ми фалос докосва ледената пейка - потръпвах. В един момент усетих как огромният пенис на Стоян навлиза в ануса ми - беше невероятно! След серия от няколко вкарвания в моето тяло скъсах конците, които ме управляваха напълно, бях загубил ориентация за времето. Вече не усещах мощните тласъци и в един момент Стоян ме хвана за косата и аз станах от пейката. Той се изпразни върху еректиралият ми пенис и почна да ми прави фелацио - беше величествен завършек на сексуалната ни игра, изпразних се върху тялото му. След минута се озовахме под душа, имаше ласки и нежни докосвания. В крайна сметка след като се измихме и облякохме, влезнахме към края на предпоследния час!

Няма коментари:

Публикуване на коментар