В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Спомени от казармата


(Автор - неизвестен)

През 2002 влязох в казармата. Преди това винаги съм си мислел, че харесвам само жени. Никога не съм си и помислял, че мога да си падам по мъже. Но...

Първият ден беше доста напрегнат. Почти нищо не разбирах от това което ставаше. Обличаха ни, раздаваха ни разни неща, подписвахме се на всевъзможни места... и тогава дойде вторият ден. Казаха, че ще ни водят на баня. Банята беше обща в поделението. Малко се притеснявах, защото дотогава не се бях къпал в присъствието друг човек. А сега трябваше да се къпя в присъствието на 8 човека – колкото беше целият взвод. Взехме си по една чантичка с принадлежности и хавлии и старшината ни поведе към банята. Като стигнахме ни показа къде са душовете, метна ключовете на едната мивка, каза като свършим да заключим и да се прибираме в спалното и изчезна.

Останахме само 8-те човека от взвода, които почти не се познавахме. Зачудих се дали да си събуя боксерките или да се изкъпя с тях. Погледнах останалите и видях, че се събличаха голи. Реших да не се излагам и аз се съблякох. Пуснахме душовете и започнахме да се къпем. Докато се къпех започнах да оглеждам другите просто от любопитство. Не бързах особено много защото исках и да си почина от лудницата, която ни заобикаляше в първите дни от влизането ми в казармата. Докато оглеждах другите забелязах, че почти всички ме гледаха. Започнах да им отбягвам погледите и да се изчервявам и като наведох поглед забелязах причината за техните погледи. Моят член се беше натопорчил и аз нямаше начин да скрия това. Пък и вече почти всички ме бяха видели. Усетих как сърцето ми заби учестено, а притеснението ми стигна връхна точка, но членът ми упорито отказваше да се върне в нормалното си положение. Докато се чудех какво да правя усетих, че някой се приближава. Единият от взвода се приближаваше към мен като държеше члена си в ръка и го масажираше. Неговият се беше изправил почти колкото моя и аз се усетих, че го гледам вторачено. С изненада установих, че колкото повече го гледам, толкова повече ми харесва гледката. Понечих да отвърна поглед, но не успях. В този момент той вече беше стигнал до мен и спря. Не правеше нищо – просто стоеше, а аз гледах члена му като хипнотизиран. Като в сън се наведох, хванах го и го облизах. Не знаех какво ми става. Пред погледа на всички аз му облизах станалия член, като дотогава и през ум не ми беше минавало, че може да се случи подобно нещо. После клекнах и се загледах в главичката му отблизо. Беше много възбуждащо и ново усещане за мен. Хванах му го в основата и налапах главичката му. Започнах да му я масажирам с език и бавно да движа ръка от основата към върха докато не стигнах устните си и после обратно. Не можех да повярвам. Та аз си му правех свирка. Започнах да движа и главата си в такт с ръката си. Той изстена а аз започнах да му правя свирката все по-бързо и по-бързо. Харесваше ми да усещам твърдият му член как пулсира в устата ми, как стене от удоволствие, как му го облизвам от върха до основата и как си играя с език с главичката му в устата си. Направо щях да се побъркам.

В този момент усетих и друго присъствие около нас. Огледах се и видях, че други двама от взвода стояха от двете ни страни, гледаха ни и си масажираха членовете с ръце. Вече бях стигнал твърде далеч и не ми пукаше особено какво ще стане след това. Затова се пресегнах към пенисите на двамата и ги хванах с ръце. Придърпах ги леко към мен и им ги лапах един след друг. Започнах да правя свирка на трима едновременно, а възбудата ми беше стигнала до невероятни висоти. Имах чувството, че само ако някой ми докосне члена, ще експлодира. Придърпах ги тримата да са съвсем близо, събрах им членовете накуп и се опитах да ги налапам и трите, но не успях. Бяха прекалено много за моята уста. Затова се съсредоточих върху средния, като го налапах целия, другите ги масажирах с ръце, а главичките им опираха в устните ми. Бях изключил, че като правиш свирка на някой, той рано или късно свършва. Сетих се когато този от дясно на мен изпъшка и оля устните ми с бял крем. От изненада се дръпнах малко назад. Не, че не бях опитвал сперма – моята разбира се съм я опитвал и знаех какъв и е вкуса. Но от моята изобщо не се възбудих когато я опитвах. А сега сякаш опитвах най-вкусното нещо на света. Облизах устни и видях, че тоя беше олял и другите 2 члена със сперма. Върнах си се в старото си положение и ги хванах двата. Тоя път успях да им лапна главичките наведнъж и започнах яко да ги масажирам с ръце. Спермата по тях помагаше за по-гладкото им масажиране. Свършиха почти едновременно, като първия свърши директно в устата ми и докато налапам отново члена на последния, той свърши върху гърдите ми. Чак тогава осъзнах, че има още четирима човека в банята и се зачудих къде са. Огледах се и ги видях. Стояха и ни гледаха. Вече си мислех, че цялото поделение ще гръмне и всичките ми приятели ще разберат. Тогава те се приближиха. Двама отпред и двама отзад. Май се бяха наговорили, защото хич не се чудеха. Започнах да се притеснявам за двамата отзад. Това, че правих свирка на трима едновременно и ми хареса не значеше, че ще ми хареса и аналния секс. Но пък така и така бях почнал, реших да карам докрай. Казах си, че ако ме заболи много ще се дръпна. Както бях на колене, само си изправих дупето и то стана достояние на двамата, които идваха отзад. Единия държеше шампоан. Сипа си малко в ръката и си намаза члена. Приближи се до дупето ми и опря главичката му в ануса ми. Вероятно от възбудата, която още не беше ме напуснала ми се прииска да ми го вкара силно и надълбоко. За мое щастие той не мислеше така. Натисна леко и аз усетих как започва бавно да влиза. Вече не бях на себе си. Правих свирки, свършваха в устата ми а сега и ме чукаха. Не знаех къде се намирам, но пък ми харесваше ужасно много. Имах чувството, че след малко ще полудея. Той го вкара още малко и тогава усетих съвсем лека болка. Зачудих се дали ще се усили, но пък удоволствието беше неописуемо и не ми пукаше. Сам се дръпнах назад и усетих как влезе по-надълбоко. Болката изобщо не се усили за разлика от удоволствието. Сега вече започнах сам да се движа напред назад а членът му с всеки такт влизаше все по-надълбоко и по-надълбоко. Тогава той ме хвана за дупето и започна да ме чука равномерно.

В този момент погледнах напред и видях два члена да ме чакат готови и тръпнещи за свирка. Налапах ги веднага. Не можех да ползвам ръцете си, защото стоях в поза партер, но пък с езика и устата си работех усърдно. След около пет минути чукане, този който ме чукаше отзад изпъшка силно и усетих как членът му започна да спада. Разбрах, че беше свършил в дупето ми. Това ме възбуди до краен предел. Усетих го как се отдръпва и в същия момент другия, който стоеше отзад и до този момент гледаше, ми го вкара. Той не ползваше шампоан а само спермата на този преди него. Той свърши доста по-бързо от предишния и отново ми напълни дупето със сперма. Мислех си колко ли сперма може да събере и само от мислите се възбуждах. Двамата които ме чукаха в устата започнаха да пъшкат. Мислех, че и те ще свършат в устата ми, но не. Дръпнаха се почти едновременно, минаха от двете ми страни и свършиха върху гърба ми.

Така си стоях – в поза партер, след като бях оправил цял взвод, омазан със сперма от горе до долу. Погледнах към моя член и го хванах. В този момент и той експлодира. Такъв оргазъм не бях изпитвал никога. Бях на седмото небе. Най-накрая дойде ред на къпането. Доста трябваше да се къпя докато махна всичката сперма от мен. Не че имах желание, но пък не можех да изляза така. Оттогава само чакам старшината да остави ключовете и да отиде да си върши работата, а общите бани винаги ще ми напомнят за къпанията в казармата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар