В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Тренировка във фитнеса


(Автор - неизвестен)

Пътувам често до този град и за това си търсех фитнес зала близо до хотела, в който отсядах обикновено. Обикновено се храня навън и винаги, когато мога се опитвам да тренирам, за да се поддържам във форма. Намерих си зала само на няколко минути от хотела си. След като приключих с една късна среща тръгнах към фитнеса с колата. Стана 22 часа докато стигна и там не беше останал почти никой. Освен този, който беше на гишето, в залата имаше само още един човек. Започнах с вдигане на тежести, след което потичах малко на пътеката и повъртях малко на велоергометъра. Приключих тренировката си за около час и реших да си взема душ. Когато отидох в съблекалнята заварих там другия мъж, който бях видял да тренира в залата. Той беше млад и със светло руса коса. Той беше влязъл под душа и се сапунисваше, когато и аз пуснах водата в съседният на неговия душ. Мъжът беше висок и слаб, с много малко окосмение. Нямаше как да не забележа дългият му хуй, който се поклащаше между краката му. Аз съм си съвсем нормален хетеросексуален мъж, със жена и деца, но очите ми бяха привлечени от този млад мъж. Започнах да се къпя и да се сапунисвам. Докато стоях под душа русият ми съсед си изтърва сапуна и се наведе да го вземе. Тогава можах да видя топките и хуя му. Не съм сигурен какво ми се случваше, но започвах да се възбуждам леко при вида на голото му тяло. Съседът ми взе сапуна от земята и продължи да се сапунисва, но не минаха и няколко секунди и той отново го изтърва и сапунът се плъзна право при краката ми. Повдигнах го и направих няколко крачки към него за да му го подам. Русият ми приятел ми благодари и тогава направих нещо, което не мога да повярвам, че бих могъл да направя. Предложих му да му изтъркам гърба, ако желае разбира се. Той каза, че може и се обърна с гръб към мен. Бях там, зад него и търках гърба му със сапуна. Усетих как хуят ми започна да се втвърдява. Трябва да съм бил по-близо до него отколкото предполагах и хуят ми се отърка в задника му. Забелязах как приятелят ми се стегна, но не се отдръпна. Като видях това започнах леко да търкам надървеният си хуй нагоре надолу по цепката на задника му. Русият ми приятел се притисна към мен. Не можех да повярвам, че правя това в публична баня. Тогава направих своят ход и обвих ръка около кръста му. Главичката на хуя ми се притисна към дупето му, но той не се отдръпна. Тогава натиснах и започнах да вкарвам твърдото си парче в ануса му. Цялото му тяло се стегна и аз започнах да го масажирам леко по гърба. Чуках го здраво в тясната дупка. Вкарвах му го толкова здраво отзад, че почти го повдигах от земята. Любовникът ми пъшкаше и ме окуражаваше да го чукам по-здраво. Бях като замаян, докато го шибах. Стори ми се, че всичко продължи много дълго, но всъщност само след няколко минути усетих как топките ми се стягат. Не можех да издържам повече и почнах да пълня задника му със семето си без да спирам да го чукам и не спрях докато не усетих, че в топките ми не е останала и капка сперма. Оставих хуя си да се изплъзне от него и водата отново ни заля. След като се изкъпахме и отидохме в съблекалнята разбрах, че новият ми приятел се казва Милен. Той ми каза, че е студент в университета в града. И той като мен обичал да тренира по-късно вечерта за да избегне навалицата. И той като мен не беше очаквал да се случи нещо такова. Беше ме видял под душа и също се беше възбудил от голото ми тяло. Точно след това беше изтървал сапуна.
Облякохме се и той дойде с мен в хотела ми. Отидохме право в спалнята и се съблякохме. Там открихме телата си един за друг. Преплетохме тела и се търкаляхме на леглото. Целувахме се и се прегръщахме. Милен ме претърколи по гръб и застана върху мен. Беше между краката ми, когато повдигна глава и ме погледна в очите. Можех да усетя твърдият му хуй да се притиска в корема ми. Милен хвана краката ми за глезените и ги повдигна нагоре. Не можех да повярвам какво предстои да се случи. Милен намести главичката на хуя си на ануса ми и натисна силно. Изкрещях от болка, но въпреки това Милен беше успял да вкара половината от дългия си хуй в девственото ми дупе. След този малък успех русият ми приятел натика и останалата част от твърдия си чеп. Той помпаше задника ми без да се притеснява за това как се чувствам. Имах чувството, че някой вкарва кол в дупето ми. Милен се опитваше да ме отпусне, като въртеше леко хуя си в мен. По едно време успях да измъкна краката си от ръцете на Милен и ги обвих около кръста му. Тогава той започна да ме чука с всичка сила. Милен вкарваше всеки сантиметър от парчето си. Мисля, че го молех да спре, но не мога да си спомня дали наистина беше така или не. Каквото и да бях казал, Милен ме чукаше сякаш съм разгонена кучка. Бях негов и той го знаеше. Нямаше измъкване. Той набиваше хуя си в мен в продължение на дълги минути, когато изкрещя:
- Не издържам! Ще се изпразня!
След което започна да изстрелва спермата си, струя след струя, изгаряйки ануса ми. Чувствах го дълбоко в мен. Беше толкова невероятно, по-различно от всичко, което бях чувствал преди това. Исках всяка капка от гъстата, бяла течност. Милен продължи да ме пълни със сперма, докато тя не започна да изтича от препълненият ми анус. Любовник ми лежеше върху мен и се опитваше да си поеме въздух, също като мен. След няколко минути Милен се отмести от мен и си го извади. Погледна надолу към слабините ми и пое хуя ми в ръце. Наведе се напред и го пое в уста. Надигнах таза си и вкарах още от хуя си в него. Той започна да ми духа, като че ли светът ще свърши утре. Това беше най-добрата свирка, която някой ми беше правил. Нито една жена не беше обръщала такова внимание на твърдия ми хуй. Той прокарваше езика си по цялата главичка, а после го поемаше дълбоко в гърлото си. Целият ми хуй беше омазан със слюнката му, когато най-накрая изстрелях гейзер сперма право в гърлото му. Той не се отдръпна, а изпи всичко право от малката дупка. След това и двамата лежахме изтощени на леглото и заспахме заедно. Когато се събудихме беше станало светло. Милен имаше лекции и трябваше да си тръгва. Разменихме си телефонните номера и му казах, че сигурно пак ще пътувам насам след няколко месеца. Той ми каза, че с радост ще се види отново с мен. Седмица след като се бях върнал жена ми забеляза, че нещо не е наред. Казах й, че съм неспокоен заради проблеми в работата. Обичам жена си и децата си, но бях обсебен от любовника си, Милен. Не можех да спра да мисля за него. Милен ми се обади на няколко пъти и ми каза, че и той се чувства по същият начин. Мислел си за мен и за това, че иска отново да го направим. Беше ми много трудно да устоя, докато слушах как този млад мъж ми казва, колко много иска да го чукам. Имаше още много време, докато имам път отново към градът, където учеше Милен. Притесних се, че може да се разгони толкова много, че да си намери някой друг. Знам, че е лудост, но трябваше да се върна при русият си любовник скоро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар