В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 15 юли 2010 г.

Ангел


(Автор - неизвестен)

Връщах се от работа и както винаги чаках моя автобус на спирката. Чаках го с отвращение, защото знаех, че ще дойде пълен и ще трябва да се тъпча с тълпа от хора. Така и стана, автобuса дойде и вратите му се отвориха. Хората бяха по стъпалата и аз с още няколко човека успяхме да се качим през последата врата. По-голямата част от чакащите останаха за следващия автобус, който щеше да бъде също така натъпкан, като консерва. За да не съм на стъпалата с много труд се придвижих към заднато стъкло и за опора се хванах за хоризонталния парапет под прозореца. Бях с гръб към автобуса и хората в него, държах се за парапета и гледах през задното стъкло. На следващата спирка отново хората, които се качиха бяха повече от тези, които слезнаха. Усещах че ме притискат от ляво, от дясно и отзад. Усещах че зад мен има някой който също искаше да се хване за парапета. Той провря ръката си покрай тялото ми и неговата ръка хвана хоризонталната тръба до моята.

Не можех да се обърна да видя човека но виждах ръката му до моята. Беше ръка на млад човек с бяла гладка кожа и сребърен пръстен. Усещах приятния мирис на парфюма и на тялото му. При едно полувнезапно спиране и тръгване на светофар хората се разместиха и притиснаха момчето зад мен към тялото ми. Усещах цялото ми присъствие включително и дишането му във врата ми. Можех да се завъртя или да се изместя по някакъв начин, но не го провех. Сам се зачудих защо. Не можех да разбара какво става с мен, като че ли ми беше приятно. Бях объркан, та аз съм мъж и никога до сега не съм чувствал толково близо тялото на друг мъж. Този цикличен допир продиктуван от тласъците на автобуса започна да събужда у мен някакви нови непознати и незнайно защо приятни усещания. На следващата спирка тълпата притисна още по-силно момчето към мен. Сега усещах много ясно дъха му, всяко вдишване и издишване до ухото си. Усещах допира на гърдите му в гърба ми. Когато си поемаше въздух гърдите му по-плътно се притискаха към плещите ми. Усещах че в задника ми се притискат интимните му части, а предната част на бедрата му бяха притиснати в задната част на моите бедра. На един от следващите автобусни тласъци усетих допира две симетрични точки върху гърба си. Настръхнах, защото това бяха втвърдените зърна на гърдите на момчето. Явно бе започнало да се възбужда от тласъците на автобуса или от допира с моето тяло. След малко усетих върху задника си и втвърдяващия се пенис на момчето. В този момент някакви тръпки преминаха през тялото ми и то усети това. Опита се смутено да се отдръпне но тълпата отново го притисна към мен. Аз бях като хипнотизиран и едиствено се страхуваш от това момчето да не слезе и да не загубя вълнуващия допир между телата ни. Все още не виждах лицето на младежа зад мен но усещах че е притеснено от възбудата си и от това че надървения му пенис се търка в задника да друг мъж. С леко подсещащо движение се донаместих и се притиснах към него за да му покажа, че това което става не ми е неприятно.

Момчето застина и усетих как дъха му се учести. Преместих ръката си по парапета по-близо до неговата, така че ръцете ни да се допрат. С този допир усетих върху задника си, че пениса му стана още по-голям и твърд. С мъка провррях свободната си ръка надолу и назад и хванах момчето отстрани за бедрото. То трепна и се се притисна още по силно към мен. Сега и на двамата ни беше ясно какво изпитваме и какво искаме. Попитах го "къде ще слизаш", а то ми отговори "на твоята спирка". След още две спирки слезнахме. Едва сега успях да го погледна в лицето. Беше симпатичен, около 25г., черноок с хубаво, средно на ръст тяло и черна коса, леко притеснен и силно възбуден. С първите няколко реплики установихме, че нито той нито аз разполагаме с терен. Решихме да отидем на хотел. Придвижихме се към най-близкия хотел и за щастие имаше свободна стая. За да не ни заподозрат се разделихме. Аз платих на рецепцията и се качих, а момчето дойде след десетина минути. Почука и влезе, а аз завъртях ключа след него.

Гледахме се и потрепвахме от страст. Казах му че се вълнувам защото за първи път съм с мъж. Той се усмишна и ме придърпа с ръка към себе си. Телата ни се сляха в едно, а устните ни в страстна целувка. Усетих че целувката с мъж е много по силна и страстна от която и да е целувка с жена. Усетих езика му в устата си и ръката му върху пакета ми. Пениса ми отдавна беше надървен и се очертаваше през панталоните ми. Свалих ръката си по гърба му надолу и го хванах за задника. Усетих в шепата си стегнотото му полукълбо и още повече се надървих. Разкопчах ципа му и свалих дънките и слипа надолу, а той сам свали тениската си. Едно прекрасно мъжко тяло беше пред мен. Пениса му беше голям, леко извит нагоре, трептящ с ритама на пулса му, с изпъкнали вени и леко забелена виолетова глава. Космите по слабините му бяха избръснати и имаше големи стегнати топки. Хванах с треперещи от вълнение ръце това прекрасно нещо. Издърпах с ръка назад кожата на пениса и от там се показа една голямалъскава глава с пефектни очертания и размери. Налапах я и усетих как момчето потрепера от страст и от удоволствие.

Смучех я и усещах гладката и кожа върху релефа на езика и устата си. Усещах туптенето на целия пeнис и всяка от неговите изпъкнали вени. Момчето протегна ръцете си и хвана зърната на гърдите ми, започна да ги стиска и мачка и това ме заля с нова порция страст. Без да вадя хуя му от устата си хванах с ръка топките му и започнах да ги масажирам. Прокарах пръст към ануса му и той сам се донамести върху него. Натиснах и пръста ми потъна в него. От това пениса му стана по твърд и след секунда усетих силни пръски на сперма върху небцето и сливиците си. Вкусът и беше странен, а аз бях толкова възбуден че изгълтах вичко и продължавах да смуча голямата лъскава глава, докато от нея не се изцеди и последната капка сперма. Станах и отново се вкопчихме в страстна целувка и отново усещах езика му дълбоко в устата си. След този изтощителна свирка момчето се хвърли по корем на леглото за кратка почивка. Аз легнах до него и започнах да го целувам и лижа по ушите, по гърба, по перфектното дупе, по краката, през задната част на сгъвките на колената та чак до ходилата и пръстите на краката. Това беше достатъчно да го зареди отново с енергия. Той се обърна погледна ме и повдигна задника си. Знаех какво иска и не чаках нова покана. Хванах надървения си хуй и допрях главата му до ануса на момчето. Не бързах да го вкарам, защото исках да му доставя допълнително удоволствие от този допир. Той не издържа, простена и сам се наби на пениса ми. Хуя ми потъна наведнъж в него и аз усетих странната му вътрешна топлина. Ануса му трепереше с честотата на пулса му от кеф, болка и страст а аз го помпех с цялата енергия която имах. Това беше най прекрасния секс който някога съм правил и за нищо на света не бих га заменил със секса с която и да е жена. Разбрах, че свършвам, а нямах презерватив.

Извадих с бързо движение хуя си навън и пръските сперма се разпиляха по гърба му. Тоблкова много сперма не помня друг път да съм изхвърлял. Наведох се над него и с език облизах всичко от перфектното му тяло. Легнах изтощен до момчето и едва сега разбрах, колко много съм пропуснал, като съм се лишавал от това тези върховни и несравними с нищо друго удоволствия каквото е секса между мъже.

След като се изпразнихме още по два пъти в различни пози напуснахме хотелската стая поединично. До такава степен бяхме замаяни, че забравихме да си разменим телефоните. Повече не видях това момче. Минаха години и аз продължавам да си спомням за него с благодарност, за това че ме въведе в света на едно ново и непознато до сега удоволствие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар