В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

сряда, 21 март 2012 г.

Масажистът

(Автор - неизвестен)

Отдавна започнах да ходя в този спа център, защото беше луксозно, на удобно място, и... масажистът беше невероятен. Познавахме се доста добре с него, и доста бяхме си говорили, докато той ме масажираше. Ходех сравнително редовно, и всеки път си мечтаех нещо интересно да се случи, но все говорехме за жена му и малкия му син, както и за работата ми. Масажистът се казваше Христо. Беше на 30 години, не много висок, но с хубаво тяло и силни, здрави въце. Беше симпатичен, мил, и изключително внимателен. Знаеше как да се отнася с клиентите си и това ме възбуждаше. Веднъж се оказа, че Ицо е в почивка и попаднах при една масажистка, която беше млада и симпатична, но ръцете й бяха твърде слаби. Масажът беше пълен смях. Мацката обаче беше перверзна, защото, когато излизах от ваната, въобще не ме пусна да отида до съблекалнята, а направо ми връчи един чифт еднократно бельо, който не скриваше нищо. Явно беше решила да ме огледа...

Тогава ми хрумна, че при следващия си масаж нарочно ще си сложа такова бельо, за да може и Ицо да ме види. Няколко седмици по-късно отново си записах час с изричната забележка, че искам да е при Ицо. След като излязох от ваната, се запътих към масажната стая, оставих хавлията си на закачалката, и тръгнах към кушетката. Слипът едва покриваше пакета ми, а дупето ми си беше направо голо.

Усетих известна нервност в гласа на Ицо. Беше леко притеснен и дрезгав, но беше по-мил от всякога. Той каза:

- Извинявай, но имаме нови стандарти за обслужване на клиентите. За масажа трябва да си само по кърпа, без бельо. Могат да ме глобят, ако не спазвам стандартите.

- Добре – отвърнах аз – не можем да рискуваме да те глобят, нали?

Усмихнах се и свалих бельото си, увивайки се с една възкъса кърпа. Легнах на кушетката, а той започна масажа – както винаги, от гърба и раменете. Докато масажираше схванатите ми от стоене на бюрото рамене, застана точно пред мен. Униформата му включваше мек панталон и риза с къс ръкав, и двете от много мек плат. Толкова близо беше до мен, че можех да усетя аромата му. Съвсем лек парфюм, и неповторимия аромат на жаден за ласки мъж. Ицо започна бавно да мачка раменете ми, отпускайки ги все повече и повече. Болеше ме малко и в стремеж да избегна това, се приближавах към него, точно както се повдигаме на зъболекарския стол. Пакетът му обаче така беше още по-близо. Очертанията му бяха съблазнителни, личеше си, че има стегнат корем и здрави крака, между които беше обектът на моя интерес.

Постепенно той премина към долната част на гърба ми, а след това и към краката. Беше много приятно. Движенията му бяха силни, но внимателни, а тялото ми все по-отпуснато. Всяка болка си беше отишла, и беше оставила място само на топлината в загрятите ми мускули. Изведнъж той каза:

- Много се забавихме. Нещо се разконцентрирах... Ще предупредя на рецепция, че следващият клиент ще трябва да изчака.

- Разбира се – казах аз.

Точно след две минути той се върна, леко усмихнат. Заключи вратата на стаята – нещо, което не беше правил досега. Продължи да масажира бедрата ми, като уж неволно премести ръката си по-нагоре и докосна дупето ми.

- Извинявай, аз...., не знам какво ми става... – каза той.

- Ицо, не се извинявай, познаваме се. И освен това е много приятно. Можеш да продължиш, ако искаш...

Сякаш само това чакаше. Това чаках и аз. Бавно разтвори бузите ми и разля малко масажно олио между тях. Започна да мачка задника ми и бедрата ми. Вече бях леко надървен и той забеляза това. Свали кожичката на члена ми и бавно започна да масажира главичката с олиото, а с другата ръка сластно притискаше ануса ми. Палецът му продължаваше да гали юздичката на пениса ми, който вече беше твърд като стомана. Бях възбуден, исках секс.

Протегнах дясната си ръка и погалих пакета му. Беше се втвърдил доста, а мекия панталон не скриваше нищо. Започнах да го галя през панталона му, но той не издържа и го извади. Разменихме погледи, и членът му вече беше в устата ми.

- Нали знаеш, че не съм обратен. Женен съм. Имам дете. Просто... с жена ми не правим секс често, а ти ме възбуждаш, не знам защо...

- Хммм, измърках аз. – за миг спрях да го смуча и му казах – никой няма да разбере – това е само между мен и теб.

Не можех да изпусна от очи и от уста сочния му, не много дълъг и дебел, но изключително красив член, който носеше аромата на мъжа, който изгаря от желание, но не получава това, което иска. Масажът, разбира се, не спираше. Галеше тестисите ми, а единият му пръст бавно проникна в дупето ми. Леко изстенах и промълвих: “Да...”

Той се надърви изцяло и попита:

- Ще ми позволиш ли да...

- Моля те, направи го – казах аз.

Той ме обърна по гръб и постави глезените ми на раменете си. Беше махнал ризата си, а добре оформения му корем беше най-добрия фон за възбудения му пенис. Още малко масажно олио беше използвано не по предназначение, за да овлажни вече отпуснатото ми и очакващо удоволствието дупе. Главичката на члена му бавно потъна между бузите ми. Бавно масажирах члена си, за да няма болка, но възбудата ми беше толкова голяма, че усещах единствено как пулсиращият му хуй бавно навлизаше в мен, а всяка една от вените по него сякаш щеше да се пръсне.

Удоволствието ми нарастваше. Ритмичните движения възбуждаха простатата ми, а членът ми течеше от възбуда като малко поточе. Силните му ръце придърпваха дупето ми все по-близо до него в една желязна хватка, в най-близката точка на която тестисите му – вече стегнати и твърди, се удряха в мен.

Ицо пожела да сменим позата. Обърна ме по корем, а членът и топките ми висяха през отвора за лице на масажната маса. Той навлезе в мен и продължи да ме чука, нежно, и с много любов – както прави всеки прикрит и незадоволен гей. Едната му ръка мачкаше пениса ми нагоре-надолу. Изстискваше сълзите на удоволствието ми от него, докато членът му натискаше все по-дълбоко в мен.

След това за момент спря. Дишаше тежко. Погали гърба ми и започна отново. Няколко бавни тласъка, няколко по-бързи. След това продължи все по-бързо да ме обладава, докато най-накрая излезе от мен, постави ме по гръб и започна да се празни върху мен. Усещах струйките сперма по гърдите и врата си. Беше гореща, ароматна и много!!! Ицо не беше свършвал от поне две седмици...

- Благодаря ти... – промълви той, почти незабележимо.

След това пое хуя ми в устата си и започна жадно да го смуче, ту го лапаше целия, ту само ближеше главичката с грапавия си език. Показалецът му беше в мен и притискаше простата ми безжалостно.

- Ицо, ще свърша... – казах аз.

- Направи го, искам те сега!!

Започнах да се празня, а той не спираше да ме ближе и да поглъща горещото ми семе. Продъжлаващите му целувки ме накараха да изтръпна целият. След като беше изпил всичката ми сперма, размаза своята по гърдите и ръцете ми – това беше масажното олио за предната част на тялото ми.

- Невероятен си – казах му аз.

Целунах го и с уморена походка се затътрих към банята... Кога ли да дойда пак?

Няма коментари:

Публикуване на коментар