В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

сряда, 26 януари 2011 г.

На командировка


(Автор - неизвестен)

Има едно старо правило- не си лягай с колеги и не създавай секс връзки на работното си място. Аз съм гей и е съвсем естествено да се заглеждам по колегите си. Сред тях има готини парчета, но и през ум не ми е минавало да се изчукам с някого. Още повече бях убеден, че не си падат по мъжкото ебане. Работата ми е свързана с доста служебни пътувания. Там сексуалните желания се засилват особено, но какво от това. На нито една командировка не се е случвало нищо и отдавна вече не си мислех, че може да се случи. Но...Този път пътуването беше доста дълго. Паднах се в една с един от най-безличните и мълчаливи колеги в службата. Денят мина нормално, вечеряхме, взехме си душ и ето ни в леглата. Обикновеното мълчание и гасенето на лампите. Бях заспал и станах за да отида в тоалетната. Видях, че вътре свети и изчаках. Не бях усетил кога колегата ми е се е запътил към банята. Отвътре не се чуваше никакъв шум, вече загубих търпение. Почуках. Не последва отговор. Почуках втори път. Този път се чу едно провлачено :"Да!". Открехнах вратата. Направо онемях от това, което видях насреща. Колегата ми беше седнал на тоалетната чиния и млатеше здраво чекия. Продължаваше да мълчи ида ме гледа . Без да каже нищо, ме повика с ръка. Направо полудях, виждайки огромния му кур. Никога не си бях представял, че е толкова голям. Просто защото този човек не ме провокираше с нищо. Доближих се веднага, клекнах и го налапах. Беше невероятно. Той се отпусна, а аз проявих цялото си майсторство. Пъшкаше от удоволствие. По едно време ме обърна и направо ме нагъзи пред тоалетната чиния. Казах му, че не правя нищо без презерватив и сега не си нося. Отново мълчание. Излезе от банята и след малко се появи с презерватив в ръка. Гледаше ме по най-мръсния на света начин. Разкъса го със зъби и си го постави. Нямах и гел, затова наплюнчих дупето си. Треперех от възбуда и веднага се наведох. Вкара ми го толкова грубо и рязко, че онемях от болка. Възбудата, обаче преодоля всичко. Последва такова яко ебане, каквото гъза ми отдавна не беше виждал. Свършихме почти заедно. И сега нито дума. Изкъпахме, загасихме лампите и си легнахме. Никой обаче не спеше. Вече се бях поунесъл, когато го усетих да става и да отваря вратата на стаята. Понеже беше мълчалив и особен, не попитах нищо. Притесних се, де не е смутен от станалото. Затова реших, че е излязъл да се поразходи. От смущение не помислих, че не може да се разхожда навън по пижама. След малко врата се отвори. И какво мислите? Приятелчето ми влезе в стаята с още двама от колегите ми. Точно да кажа нещо и единият се приближи до леглото ми. Запуши ми устата, свали си панталона и буквално ми го навря в устата. Другите гледаха, а след малко се доближиха. Започна едно от най-хубавите ми преживявания. Караха ме да лапам и да лижа. След това ме обърнаха и накараха задника ми да преживее най-красивите си мигове. Такова ебане не ми бяха спретвали от доста време. Накрая се изпразнихме в банята и който откъдето е, както се казва. На другия ден все едно, че нищо не е било. Когато се прибрахме в София, нито дума за станалото. След това започнаха да ме търсят и други колеги-за минети и някое бързо изчукване. Явно някой се беше похвалил. Но аз си мечтая за онази мълчалива и перверзна група и здравото ебане, с което ми пръсна задника…

Няма коментари:

Публикуване на коментар