В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

сряда, 21 март 2012 г.

В издънка след купона

(Автор - неизвестен)

Късно вечерта малко след полунощ тръгвайки си от поредната сбирка с старият клас на излизане на околовръстното ме спира патрул за проверка на документите.В първият момент се стреснах защото бях изпил и две три бири и изобщо не обърнах внимание на вибратора до мен на предната седалка.Полицаят се приближава светва с фенера в лицето ми и ми иска документите.Заслепен от светлината аз не можах да видя неговото лице но гласът му беше плътен като на зрял мъж.След проверка на документите излиза пред колата да провери номерата и фаровете и тогава успях да го видя.Беше висок почти колкото мен 180 със къса прическа-не носеше шапка и на пръв поглед макар и с униформа изглеждаше с добро тяло и много секси дупе.Върна се при мен и ми каза че всичко е наред и тогава просвети и седалката до мен и видя апарата...
Попита ме дали това е мое-сигурно знаеше за какво се използва и аз почти без глас отговорих че е мой-бях много засрамен.След това ми каза не се ли срамувам от това което нося и за което го използвам, а аз му отговорих че това си е лично мое решение и че нямам нищо против това.Тогава той ми се усмихна през прозореца и го видях защото беше изключил фенера и се виждахме само на уличното осветление но аз още от началото, когато ме заговори за апарата разбрах че има нещу на ум или просто ми се подиграваше.От тук нататък разбрах че не се е*ава с мен защото ме попита дали се прибирам.Аз му казах че ми е станало скучно и затова се прибирам като намествах иригатора в жабката(който преди купона бях използвал с надеждата че сте се видим с приятел от класа насаме).Отново ме погледна със усмивка и ми каза че ако искам мога да отида с него да пием по едно кафе на бензиностанцията тъй като му свършвала смяната след 15 минути.Тогава и аз му хвърлих поглед придружен от усмивка и тъй като не бях успял да свърша това което бях решил си казах какво пак толкова може вечерта да ми стане интересна и да ми се оправи настроението.Разбрахме се след 1 час да се чакаме на бензиностанцията.
Там се запознахме казваше се Иво и вече беше без униформа а по анцуг.Разказахме си набързо какъв живот водим.Иво беше на 27 а аз на 19.В течения на разговора разбрах че той е би-сексуален и тогава си помислих че вечерта наистина ще си заслужава-а пак и просто така да пие кафе с непознат--не става :) . След половин час разговори шегички и тем подобни той ми отвори очите с въпроса " Стана късно мисля че е време да си ходим и дали бих го закарал защото не бил дошъл с колата а колегата го бил докарал. Аз се съгласих и тръгнахме.По пътя той на няколко пъти ме пипа по ръката докато местех скоростите и тогава усетих много голяма тръпка и не исках да си махам ръката от скоростите.На пристигане той слезе и ме покани да влезна да послушаме музика и на по едно вино.Аз разбира се съгласих без да се замислям защото знаех на къде върви работата.Когато ме покани да влезна ме побутна нежно по кръста настани ме в хола на коженият диван.Пусна музика тихичко и наля по едно домашно вино.Седна до мен и пак приказки лиготийки смях и не след дълго прокара ръката си по дънките ми.Аз въобще не се смутих дори го погледнах с приятна усмивка и му казах че така ми е много хубаво и че вечерта ми е станала много по интересна.Когато го погледнах към оная му работа видях че се е надървил много яко а и през анцуга личеше всичко.Продължи да ме гали и аз вече не издържах и лекичко го прекрачих с единия си крак и се озовах върху него като започнах да го целувам страстно.Иво започна да мачка дупето ми и ми каза че му изглеждало много сладко.Аз не спирах да го целувам и прокарах ръката си под анцуга и боксерките му и запознах да го разтривам и галя с ръката си.Изглежда го беше избръснал преди кафето защото беше идеално гладък и аз нямах търпение да го опитам истински.Тогава се избутах с ръцете си надолу по тялото му събух му анцуга и започнах да му смуча главичката.Беше се надървил толкова че направо можеше да изригне.Иво запозна да издава звуци от удоволствие и тогава го налапах до долу като му галех топлите топчици с една ръка.Започна да ми говори мило да ми казва че съм страхотен и тем подобни а аз не исках да отделя устни от чепа му.След около пет минути той си махна горнището и остана само по потник и започна пак да опипва дупето ми и да ги бута надолу опитвайки се да ги свали.Тогава аз прекъснах свирката и му казах че ще му помогна 6тото бях с колан.Бързо се събух и съблякох като останах само по чорапки и тениска и пак се наведох над пач4ето му което не беше изгубило форма.Имаше идеално права фигура с по дебела главичка нормален около 16 см.Той не спираше да издава звуци и започна да ми гали ануса с пръст а аз направо ще се пръснех от кеф.Усетих как беше олигавил пръста си защото го пъхна вътре в мен.След малко чух изчакай малко и той стана отиде до спалнята за презерватив и лубрикант.Аз не издържах и се усмихнах все едно това чаках.Попита ме как предпочитам и аз исках да съм легнал за да мога да го целувам и да гледам прекрасно оформения и обръснат кур.Легнах на дивана докато той си слагаше гумата и се приближи към мен с лубриканта като ме попита дали искам аз да се намажа.Аз го взех и казах че не ми трябва той и че само ще наплюнчи и си вдигнах краката за да може да ме смаже.Той дори запозна да ме лиже по халката а дупето ми също нямаше следа от косъмче и когато проникна с два пръста му казах че е достатъчно и се разположих добре на дивана и го придърпах към себе си.Иво се облегна върху мен на една ръка и с другата си помагаше да проникне.Вече усещах топлата ми главичка на халката си.Иво беше доста нежен с мен и въобще не бързаше.Вкара си го много бавно без дори да ме заболи.Започвах да изпитвам екстаз и стенех от удоволствие и го хванах за сладкото дупе и по придърпах към мен силно.Усетих го целият във мен и неспирах да пъшкам от което на него му ставаше много по хубаво и започна да забързва.Разбрах че е към края си но неможах да кажа нищо от удоволствие макара и да исках да ме чука цяла нощ.След 3 4 минути направи няколко тласъка до дъно и го усетих как изригна мощно в мен.Каза ми че е готов а аз казах знам и го дръпнах да се целуваме докато кура му беше в мен.След малко Иво се дръпна отхлузи капута си и потече спермата.Направих му още една свирка за завършек а и да обера останалото по кура му за да му покажа че не се притеснявам и ми е харесало...
Виното остана недопито Иво ме изпрати до колата аз бях ужасно уморен той ме целуна преди това бяхме разменили номера и ми каза че утре към обяд ще се обади за кафе.Целунахме се за последно вечерта и от тогава в продължение на 4 месеца Иво ми беше сексуалният партньор а и не само но след това замина за Италия...

Няма коментари:

Публикуване на коментар