В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

събота, 30 октомври 2010 г.

Закачки


(Автор - неизвестен)

В класа има едно момче със стегнато, атлетично тяло, много мъжествен и просто усещам как лъха на секс от него... много лесно се възбужда. Като ме види закачливо ме опипва по тялото, прегръща ме вика ми "дай да си мерим мускулите" и ме опипва и разни такива... Много се възбуждам като съм около него и явно и той се възбужда, опитвам се да му намеквам разни неща... много искам да лъскаме заедно и да си правим свирки... знам че и той иска но го е срам да каже...
Опитвам се да правя разни намеци и на закачка примерно да си сравним на кой е по-голям и от там да тръгне със чекии и свирки...
Като седне на един чин с мен и ме закача като ме боцка по корема и аз го боцкам с пръст закачливо по корема и разни такива... той носи често анцуг и го гледам как се възбужда, пипа се ... някой път нарочно задържам поглед да види че го гледам...
Един път бяхме в съблекалнята и няма никои само двамата бяхме... и той по анцуг и вика много топло и си махнал тениската... като му гледам тялото и много искам да го ближа да ... викам си сега като сме сами може да стане нещо (не искам секс, искам само закачки, опипване, чекии, свирки) и му викам я да видим кой по корав, на закачка и той си показва мускулите и аз го опипвам и той мене... и го опипвам по корема, гърдите и той се възбужда...
И после си седим и говорим и той нещо почна да нарежда някъв учител и вика "майка му ще е*а", а аз нарочно викам "нямаш с какво" и от там се почна:
Той: Имам и то голям.
Аз: Голям, голям, ама от моя по-голям няма да е (всичко това на закачка).
Той: Колко е твоя ве, я да го видя?
Аз: Я покажи твоя първо (знам че само това чака, веднага го изкара).
И двамата ги изкарахме, а аз му викам ама моя не е надървен, я ми го надърви и се смея... и той ми го хваща и го стиска, мърда го и стана като камък и вика "бреее" много ме възбуди и да го възбудя и аз почнах да му бия чекия на него. Ама ми вика "ама аз не сам достатъчно възбуден за да ми е голям" и аз почнах да го галя по корема, гърдите... Той се отпусна назад (беше седнал) и аз му ближа корема после гърдите, зърната и той седи и се кефи и си бие чекия... Буквално му облизах цялото тяло... после беше чисто гол и аз също и почнах да му облизвам парчето и той само скимтеше от кеф ... после му го налапах целия, облизвах му главичката, кеф ми беше как пъшкаше от удоволствие, после се обърнахме на 69 и си ги смучехме, аз се изпразних първи и викам "дай сега да те източа" и той се отпуска и вика "давай" и му го налапах и почнах да смуча докато не се изпразни в устата ми и само викаше "о даа" много се изкефих... после докато се успокои му ближех корема... беше много яко искам пак...

Няма коментари:

Публикуване на коментар