В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

сряда, 13 октомври 2010 г.

На басейн


(Автор - неизвестен)

Бях на 17 години. Рус съм и със сини очи и доста момчета се заглеждат по мен.
Веднъж, когато бях на басейн забелязах, че един батко, може би на 20-21 години ме гледа как се излежавам край водата. Беше много сладък - с добре оформено тяло, сравнително висок и с много сладко лице. Възбудих се и се надървих - хвана ме срам, понеже ми е доста голям (около 19 см.) и през банските съвсем ясно се виждаше надървения ми кур, с топките, с главичката, както си му е редът. Баткото забеляза това, стана от мястото си и се запъти към мен, спря се за малко и само ми смигна и продължи към душовете. Изчаках малко и го последвах. От една от душ кабините се чуваше пъшкане, в другите нямаше никой. Работата беше ясна - момчето си биеше чекия. Почуках. Вратата се отвори и там ме посрещна един огромен, надървен и напращял кур... Не бях виждал толкова голям дотогава дори и по гей-филмите, може би около 22 см., може би и повече... Заключих вратата, клекнах на колене и без да казвам нищо го налапах. Беше топъл и твърд като камък. Ухаеше на сапун. Беше толкова голям, че едвам успявах да поема главичката в уста. Ближех огромното парче от топките, по ствола до главичката и обратно, а после налапвах цялата главичка и я смучех. Досега бях духал само веднъж, но по пъшкането на момчето разбирах, че се справям добре. Бях много възбуден и с едната ръка бръкнах в банските си и започнах да си бия чекия. С другата пипах добре оформените корем и гърди на баткото. Той стенеше от удоволствие.
В един момент той леко прокара ръка в банските ми и ме хвана за дупето. В този момент имах чувството, че ще се изпразня. Каза ми: "обърни се". Аз си свалих банските и се обърнах с гръб към него. Изгарях от желание да почувствам същия този топъл и твърд кур, който беше в устата ми - отзад. Първоначално момчето се прилепи към мен и започна да търка кура си в дупето ми и между краката. С едната ръка ми биеше чекия, а с другата ме галеше по гърдите ми. Целуваше ме по врата и в устата. Явно много го бях възбудил. След това лека-полка започна да си играе с пръсти - вкара един, после два отзад. Малко ме болеше, но беше много хубаво. В един момент реши, че моментът е дошъл. Каза ми да се обърна към стената и да се опра в нея с ръце. Така и на правих. После усетих как две здрави ръце ме хванаха за раменете и дишането му във врата ми. Усетих как нещо твърдо и горещо напира в дупето ми. Надървих се много яко, имах чувството че курът ми е от камък. Постепенно, болката взе да се увеличава, но с нея и удоволствието. Колкото повече ме болеше, толкова повече исках де усетя как целия този горещи, твърд кур ме изпълва отзад. Да почувствам топлината му и да знам, че момчето умира от кеф, докато кура му е в мен. Бавно и постепенно успя да го вкара целия. Усещането беше неописуемо. Болеше ме много, но не исках да го изкарва. Исках ако мога завинаги да остана така, с това 22 сантиметрово парче отзад. Изчакахме няколко минути така - с туптящия кур на баткото в задника ми. Отпуснах се. След което за почна бавно и полека да ме чука. Няколко минути изпитвах невероятна болка, но същевременно изпитвах невероятно удоволствие. Постепенно темпото се забърза. Болката като че ли намаляваше. Момчето започна да ме целува по врата. Аз обърнах глава към него и го целунах в устата. Така стояхме няколко минути - целувахме се в устата, а той ме чукаше отзад. После с едната си ръка хвана 19 сантиметровия ми кур и започна да ми прави чекия. Бях адски надървен и имах чувството че при едно докосване ще експлодирам. В този момент усетих как топлият кур отзад взе да пулсира и усетих как вътре в мен се разлива нещо много топло и приятно. Кура на момчето пулсираше, когато моят кур, все още в ръката му, започна да изригва струи сперма нагоре. Свършвахме едновременно. Усещането беше неописуемо, да усетя как докато той свършва в мен и аз се празнех. Целите ми корем и гърди бяха облени в спермата ми. Момчето извади надървения си кур. От дупето ми започна да капа сперма, която аз поемах в ръце и размазвах по неговото и моето тяло. в един момент целите бяхме в топла сперма - моя и негова. Прегърнахме се и взехме душ заедно, след което се сбогувахме.
Така и не научих името на това момче.

Няма коментари:

Публикуване на коментар