В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

четвъртък, 21 октомври 2010 г.

Пиано барът


(Автор - iNNoceNce)

В една ноемврийска вечер, с приятели, решихме да отидем на пиано бар. Пристигнахме малко преди да започне програмата. Атмосферата беше наистина много приятна. След няколко минути на сцената се появи и певеца. Висок, с къса черна коса. Истински красавец! Беше облечен с дънки, бяла риза на квадратчета, червена вратовръзка и черни обувки. Не можех да откъсна поглед от него. Поръчах си специално няколко песни, а на почивката му изпратих бутилка вино в гримьорната. След няколко минути келнерът дойде до мен и ми донесе една листче, на което пишеше името на хотела, в който беше отседнал и номера на стаята. Вече броях минутите до края на вечерта. Към 23:00ч. вече бях във фоайето, изгаряйки от нетърпение. Качих се до стаята, почуках и след малко вратата се отвори и пред мен стоеше той. Каза ми \"Добър вечер\" и ме покани. Влязох, той затвори вратата след мен и ме притисна плътно до нея. Впи устни в моите. Предадох се на желанието! В следващия момент се целувахме страстно, ръцете ми опиваха задника му... Не можех да повярвам, че това ми се случва точно тук и сега. Хванах го за вратовръзката и го заведох в спалнята. Легнах, а той се хвърли върху мен. Целуваше ме, а аз го докосвах и галех по цялото тяло. Бавно свалих вратовръзката му и разкопчах ризата му докато той продължаваше да опитва вкуса на моите малиново червени устни. След това той се изправи, а аз започнах да целувам пениса му през дънките. Той пъшкаше от удоволствие, а аз изгарях от нетърпение да премахна всички бариери между мен и този красавец. Не чаках и минута - свалих колана му, разкопчах ципа и пред мен се откри прекрасната гледка на неговите черни боксерки. Отново започнах да го целувам там, докато стисках дупето му с ръце. След няколко минути реших, че вече е време да му се насладя изцяло. Свалих боксерките със зъби и поех цялото му мъжко достойнство в устата ми. Целувах го по главичката, облизвах го по цялата дължина на пениса, смучех топките му... Блаженство! След около десетина минути той ми каза \"А сега е мой ред!\". Съблече ме и каза \"Сега ще ти покажа как обичам аз\" и отново ме целуна. Продължаваше все по-надолу докато не стигна до заветната цел. Това беше най-хубавата свирка, която ми бяха правили в живота ми! Но аз исках да опитам абсолютно всеки сантиметър от неговото тяло. Затова той се обърна с гръб към мен и аз започнах да го целувам по дупето. Наслаждавах се на всяко кътче от прекрасния му задник. Вече не издържах и извиках \"Искам те в мен!\". Той не чакаше друго. След няколко секунди вече беше проникнал изцяло, а аз се разтапях от удоволствие. Галех го по дупето, целувах го и не исках този миг да свършва. Но след мъничко не мигът, а ние свършихме! :) Легнахме гушнати на леглото, целунах го отново... На сутринта все още си спомнях с наслада за преживяната невероятна нощ. Свещите около леглото вече бяха изгорели, но той все още беше до мен. Събудих го с целувка, закусихме и вече беше време да си тръгна. Само миг преди да отворя врата се обърнах, целунах го и казах \"Между другото, как се казваш?\". Той ме погледна, усмихна се и каза: \"Илиян\". Никога нямаше да забравя това име!

Няма коментари:

Публикуване на коментар