В този сайт ви предоставям безплатни гей секс разкази
. Някои са мои, други са събрани от мрежата, а вече публикувах и някои ваши. Ако претендирате за авторство относно някой разказ моля пишете ми на
e-mail
-a и той ще бъде премахнат или ще бъдете упоменат като автор.
Ако желаете да дадете препоръка за сайта или искате да публикувам ваши разкази моля пишете ми на jonnyku@abv.bg Надявам се престоят ви да бъде приятен.

сряда, 18 август 2010 г.

Охраната на Mall-а



(Автор - неизвестен)

Един ден отидох до Mall-a да напазарувам и на излизане охранителят дойде и каза че трябва да го придружа до тоалетната, защото имал съмнения че съм откраднал нещо. Учудих се, защото не бях крал нищо, пък и почти нямаше хора в Mall-a, с които да ме сбъркат, но се съгласих и тръгнат след охранителя. Нямах нищо против да ме проверят, особено пък този красавец - черни коса и очи, висок около метър и деветдесет, бицепси като малки пъпеши и прекрасно обло дупе, пристегнато в тясната му униформа. Докато влизахме в тоалетната за инвалиди защото е най широка, аз продължавах да зяпам като омагьосан невероятният му задник, и мисля че той забеляза това в огледалото, защото се усмихна много широко и многозначително. - Свалете си якето господине - каза, и аз се подчиних. Докато оглеждаше якето и проверяваше джобовете, аз използвах случая да огледам издутината на стегнатия панталон, която хич не беше малка и естествено сладура видя че го зяпам и се усмихна още по-широко. След като не намери нищо в якето, то каза: Господине, ще трябва да ви опипам (на думата опипам вдигна вежди за миг) за да съм сигурен че сте чист. Застана зад мен и почна бавно да движи ръце по тялото ми. Стана ми горещо, адреналинът ми се вдигна, а и нещо друго. Дишането ми се очести, наслаждавах се на всяка пламнала след докосването му част на тялото си. Ръцете му минаха през гърдите ми, корема, бедрата, чак до обувките, след това се върна нагоре, опипа по обстойно от нужното задника ми мина отново през корема и ръцете му се насочиха към вече еректиралия ми кур. Докато дишаше във врата ми, ръцете му случайно (или може би не) се докоснаха до напращялата ми мъжественост. Инстинктивно се дръпнах назад, и в задника ми се опря нещо много твърдо, и определено не беше пистолетът му. Обърнах се и той приближи лицето си до моето. Бяхме на сантиметри един от друг. Не издържах и го целунах. В следващия момент се целувахме страстно, ръцете му опиваха задника ми, а аз с дясната си ръка биех бясна чекия на освободеният от панталоните му кур. Той свали тениската си, после и моята, и натисна главата ми надолу. Курът му беше съвършен - голям, червен и пулсиращ космат. Поех го в устата си и започнах да го галя с език, докато ръцете ми масажираха косматите му топки. Беше ми омръзнало от перфектно избръснати момченца, и куровете им, които миришат на одеколон - все едно духаш на флакон с парфюм. Най накрая духах на истински мъж. На него май доста му хареса, защото пое инициативата в свои ръце - опря ме в стената, хвана двете страни на главата ми и почна да набутва чудовищния си кур чак до гърлото ми. Първо се закашлях, дори ми избиха сълзи на очите, но после свикнах и се наслаждавах на усещането на пълният му контрол върху мен. Той решаваше с какво темпо ще ми го вкарва, той решаваше какво да е положението на главата ми, дали да дишам или не. Бях му се предоставил напълно. След около десет минути спря, вдигна ме прав и каза: "Свали си панталоните, ще те шибам отзад" Каза го с такава увереност че чак краката ми се подкосиха. Ако някой друг ми кажеше нещо такова бих го шамаросал, но този човек имаше такъв контрол върху мен че дори не ми хрумна да не се подчиня. Свалих изцяло панталоните и гащите си и се надупих облягайки ръцете си на мивката. Без въобще да се церемони той се изплю върху вече тръпнещия от очакване задник, и намести огромният си кур срещу дупето ми. Почна да го вкарва бавно, защото така или иначе това нещо не можеше да бъде вкарано бързо в тесния ми задник. След около пет минути на обработка, целият му кур беше в мен и той започна бавно да се движи напред назад. Едва издържах да не крещя, затова го помолих да ми даде гащите си. Той ги свали, и докато продължаваше методично да ме чука, вкара гащите си в устата ми. Вече можех да крещя спокойно без никой да ме чува, затова той започна да се движи все по бързо и по бързо доставяйки ми едновременно адска болка и райско удоволствие. Не помня колко време прекарахме така, но изведнъж той спря и изкара гигантския си пенис от мен, постла якето ми на земята и ми каза да легна по гръб. Подчиних се, а той се намести върху мен, вкара кура си в задника ми и почна да ме шиба по бързо от всякога. Извадих гащите му от устата си и започнах да го целувам, докато той ми го вкарваше и нежно разтриваше кура ми с една ръка. Минаха двайсет минути, а аз имах чувството че цял живот ме е чукал този мъж, и че ще продължи да ми го вкарва безкрай. След малко дишането му се очести, той изкара инструмента си от мен, и ми го подаде. Аз се облегнах на стената и почнах да му духам бързо и страстно. Скоро топките му се свиха, цялото му тяло се стегна и той почна да пъшка леко. Знаеш какво ще стане, затова започнах най нежно да ближа главичката на кура му, и след момент от нея изригна фонтан от гореща, гъста и лепкава сперма, която изпълни цялата ми уста и аз поемах на големи глътки. След петнайсет секунди на празнене постепенно пъшкането му утихна и тялото му се отпусна. Погледнах красивото му лице, върху което беше разтегната най щастливата усмивка която съм виждал. Той ме изправи, мина пред мен и докато целуваше врата ми, почна да ми бие нежна чекия. Курът ми беше напомпан като гума, и след около минута през цялото ми тяло започнаха да преминават конвулсии, докато аз пръсках от топлата си сперма по косматите му гърди, след това ме накара да изям собствената си сперма от циците му. За няколко секунди всичко се разми, светът изчезна, останахме само аз, той и удоволствието изпълващо всяка клетка на тялото ми. След това се целунахме, и бързо се облякохме. На излизане от тоалетната той се обърна и каза: "Аз съм Павел между другото. Утре съм нощна смяна, аз към три няма никого в магазина, защо не минеш?"

Няма коментари:

Публикуване на коментар